Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Αστικη Ευθύνη: Οι 7 τοπ νέες τάσεις στην αγορά

Η Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS), επιχειρεί να περιγράψει τις νέες τάσεις της αγοράς στο τομέα των Ευθύνων.

Mέσα ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που όλα “κινούνται” και όλα συνδέονται μεταξύ τους…

  1. Οι μεγάλοι κίνδυνοι Αστικής Ευθύνης γίνονται ακριβότεροι. Οι μεγάλοι κίνδυνοι Αστικής Ευθύνης γίνονται όλο και πιο ακριβοί παγκοσμίως, όσο αυξάνονται και εξειδικεύονται οι απαιτήσεις.  Βιομηχανικά ατυχήματα ή συμβάντα ρύπανσης βρίσκονται, μεταξύ άλλων, υψηλά στην «ατζέντα» του κλάδου.
  2. Οι απαιτήσεις έναντι περιβαλλοντικών ευθυνών αυξάνονται. Οι αποζημιώσεις περιβαλλοντικών ευθυνών αυξάνονται. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα τελευταία 5 χρόνια υπήρξε σημαντική άνοδος των απαιτήσεων από μια σειρά συμβάντων ανά τον κόσμο (από την Αυστραλία ως τις χώρες της Λατινικής Αμερικής). Όπως εξηγεί ο o Peter Oenning, Global Head of Claims Liability, AGCS οι προκλήσεις στον τομέα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικές κυρίως στις αναδυόμενες οικονομίες και χώρες σε σχέση με ΗΠΑ και Ευρώπη, εξαιτίας των διαφορών σε επίπεδο κουλτούρας, γλώσσας ή νομικού συστήματος.
  3. Οι ευθύνες προϊόντων και τα αιτήματα ανακλήσεων. Μεγαλύτερες προκλήσεις εντοπίζονται και στις προϊοντικές ευθύνες και τα αιτήματα ανακλήσεων. Ιδιαίτερη αύξηση υπήρξε στις ανακλήσεις οχημάτων, όπως και στην φαρμακοβιομηχανία.  Σε γενικές γραμμές τα αιτήματα ανακλήσεων αφορούν στο προϊόν,  στην ασφάλεια του εργασιακού χώρου, αλλά και στην προληπτική εποπτεία.
  4. Συλλογικές απαιτήσεις παγκοσμίου επιπέδου. Ολο και περισσότερες χώρες ακολουθούν την τάση των συλλογικών απαιτήσεων έναντι ευθυνών.  Μέχρι πρόσφατα, επρόκειτο για χαρακτηριστικό γνώρισμα των ΗΠΑ, σήμερα η τάση αυτή λαμβάνει παγκόσμιες διαστάσεις. Βραζιλία, Μεξικό, Αργεντινή, Κολομβία, Χιλή, Βενεζουέλα αποτελούν βασικά παραδείγματα.  Στην Ευρώπη  η τάση αυτή δεν έχει πάρει ακόμα μεγάλες διαστάσεις, ωστόσο, αρκετές χώρες ανά το κόσμο έχουν εισάγει στην νομοθεσία τους νόμους / διατάξεις που επιτρέπουν συλλογικές απαιτήσεις για λογαριασμό των επενδυτών και των καταναλωτών.  Στην Ευρώπη αξιοσημείωτες ήταν οι απαιτήσεις που αξιώθηκαν στην Ολλανδική τράπεζα Fortis και την Γερμανική VW.

Λιγότερα ατυχήματα, αύξηση ωστόσο των γενικών ευθυνών

Οι αυξημένοι κανόνες ασφαλείας, το αυστηρό εποπτικό πλαίσιο και η καλύτερη διαχείριση κινδύνων τα τελευταία χρόνια έχουν οδηγήσει στην μείωση των ατυχημάτων.  Στον αεροπορικό κλάδο υπάρχει, επίσης μείωση των ατυχημάτων με σημαντική βελτίωση στο τομέα της διαχείρισης των κινδύνων, της ασφάλειας και της τεχνολογίας.  Ωστόσο, ενώ, καταγράφεται πτώση στα προσωπικά ατυχήματα και στις απαιτήσεις για αποζημιώσεις, στις αναδυόμενες οικονομίες παρατηρείται άνοδος η οποία συμβαδίζει με την οικονομική τους ανάπτυξη.  Σε γενικές γραμμές οι απαιτήσεις στο κλάδο γενικής ευθύνης αυξήθηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια στην Λατινική Αμερική, παράλληλα με την αύξηση της ασφαλιστικής διείσδυσης. Το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται και στην περιοχή της Ασίας, όπου οι καταναλωτές διεκδικούν αποζημιώσεις.

Η τεχνολογία καθοδηγεί το μέλλον της αστικής ευθύνης

Κομβικός παράγοντας  στο μέλλον της αστικής ευθύνης η τεχνολογία.  Ενώ, η συχνότητα των απαιτήσεων για αποζημιώσεις αναμένεται να μειωθεί, διακρίνεται η τάση μετατόπισης των ευθυνών από τον οδηγό, για παράδειγμα ενός αυτοκινούμενο οχήματος στον κατασκευαστή μηχανημάτων / μηχανημάτων/εξαρτημάτων ή παρόχων λογισμικού. Είναι γεγονός ότι η οικονομία του διαμοιρασμού αλλάζει το περιβάλλον των ευθυνών.  Για παράδειγμα σε ένα οδικό ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα εμπλέκεται ο κατασκευαστής, η εταιρεία λογισμικού, ο διαχειριστής στόλου και διάφοροι τρίτοι. Επίσης, λιγότερες απαιτήσεις αναμένεται να σημειωθούν όσον αφορά στην ασφάλεια των χώρων ενός εργοστασίου, όμως λόγω της αυτοματοποίησης περισσότερες όσον αφορά στις προϊοντικές ευθύνες. Η αύξηση της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας από την κοινωνία και τις επιχειρήσεις δημιουργεί νέους κινδύνους και νέες ευθύνες από την διακοπή επιχειρηματικών λειτουργιών, την ασφάλεια του κυβερνοχώρου, αλλαγές στο πλαίσιο ασφάλισης Διευθυντών & Στελεχών, αλλαγές τις προϊόντικές ευθύνες. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με το Allianz Risk Barometer οι Cyber κίνδυνοι βρίσκονται στην τρίτη θέση στην λίστα των κορυφαίων κινδύνων.

Απαιτείται καινοτομία και συλλογή νέων ταλέντων στην αγορά

Εν κατακλείδι, οι μεγάλες αλλαγές που συντελούνται απαιτούν μεγαλύτερη εξειδίκευση και τεχνολογικές γνώσεις, δημιουργώντας νέες προκλήσεις για τους ασφαλιστές στο σύγχρονο και απαιτητικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Απαιτείται όχι μόνο τεχνική γνώση αλλά και συλλογή νέων ταλέντων που να γνωρίζουν καλά τις απαιτήσεις της αγοράς, να έχουν εξειδίκευση αλλά όχι τα ίδια ενδιαφέροντα, όλοι.

Πηγή: insuranceworld.gr – του Βάιου Κρόκου

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat