Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Τι κερδίζει ο ασφαλιστικός σύμβουλος με την τεχνολογία?

Μόνο οι μισοί ασφαλιστικοί σύμβουλοι, σε σχετική έρευνα, πιστεύουν ότι οι νέες τεχνολογίες αυξάνουν την παραγωγικότητά τους. Μπορούν να «παντρευτούν» οι παραδοσιακές πρακτικές με την επανάσταση της κινητής τηλεφωνίας και των social media;Οι ειδικοί της τεχνολογίας συχνά «διαφημίζουν» τα προτερήματα των προγραμμάτων και των λογισμικών που στην ενίσχυση της παραγωγικότητας. Καθώς η επανάσταση της κινητής τηλεφωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, τα οφέλη από την εξοικονόμηση δυναμικού και την ενίσχυση των κερδών, για τα οποία πανηγυρίζουν οι αναλυτές της αγοράς, τροφοδοτούν δισεκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις των μεγαθηρίων της τεχνολογίας και των χιλιάδων εταιρειών ανάπτυξης λογισμικού που περιβάλλουν το ψηφιακό τους «οικοσύστημα».
Όμως για τους επαγγελματίες των ασφαλειών Ζωής και των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών που εκμεταλλεύονται τις τεχνολογικές εφαρμογές στην καθημερινότητά τους, η εικόνα είναι μάλλον ανάμεικτη. Έρευνα που δημοσιεύεται στην έκδοση Μαρτίου του αμερικάνικου περιοδικού Retirement Advisor, δείχνει ότι λιγότεροι από τους μισούς συμβούλους (49,1%) πιστεύουν ότι οι νέες τεχνολογίες έχουν αυξήσει την παραγωγικότητά τους.
Σημαντικό ποσοστό (22,35%) δηλώνει ότι η τεχνολογία έχει «περιπλέξει τα πράγματα» ή «έχει αφαιρέσει την προσωπική πινελιά» (32,94%). Ένα ποσοστό της τάξης του 17,65% επικαλείται άλλους παράγοντες για να ταχθούν υπέρ των τεχνολογικών λύσεων. Και ένα 3% δηλώνει ότι η τεχνολογία έχει μειώσει την παραγωγικότητα.
Ποιοι είναι οι παράγοντες που ευθύνονται για αυτές τις απαντήσεις; Γιατί οι σύμβουλοι υιοθετούν την τελευταία τεχνολογία και τι ευελπιστούν να κερδίσουν; Ποια επιτεύγματα ξεπερνούν τις προσδοκίες και ποια όχι;
Σύμβουλοι που συμμετείχαν στην έρευνα για το Retirement Advisor Μαρτίου απαντούν σε συγκεκριμένους τομείς:
Συμμετοχή του πελάτη – Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
Αγαπημένη εφαρμογή μεταξύ των συμβούλων που έλαβαν μέρος στην έρευνα είναι η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων, ή CRM. Πρόκειται για μία ευρεία κατηγορία εφαρμογών που βοηθά τους επαγγελματίες των πωλήσεων να διαχειριστούν στοιχεία των πελατών τους, επαφές και σχέσεις με προμηθευτές, να έχουν πρόσβαση σε επαγγελματικές πληροφορίες και να αυτοματοποιήσουν τις πωλήσεις. Ένα παράδειγμα: το Epic Software της Applied Systems Inc.
Ο Dwight Johnson, σύμβουλος διαχείρισης περιουσίας και διευθυντής της DHJ Insurance, λέει ότι η πολλαπλών χρήσεων εφαρμογή του επιτρέπει να διαχειρίζεται αποτελεσματικά διοικητικά αλλά και λογιστικά θέματα. Παρέχοντας στοιχεία του πελάτη για όλους τους τομείς, σε μία μόνο οθόνη, το ευέλικτο λογισμικό δίνει τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων, για αυτοματοποιημένο έλεγχο και ρύθμιση της ροής εργασιών, όπως: παραμετροποίηση τιμολογίων και λογιστικών καταστάσεων, συν ένα εργαλείο σύγκρισης συμβολαίων.
«Το λογισμικό μπορεί να κατηγοριοποιήσει προϊόντα, να παρακολουθήσει αλληλογραφία και να ξεχωρίσει οτιδήποτε άλλο συνδέεται με το συμβόλαιο ενός πελάτη», σημειώνει ο Johnson. «Η εφαρμογή παράσχει τη δυνατότητα πλήρους επισκόπησης, έτσι ώστε να μπορώ να διαχειρίζομαι τα θέματα των πελατών πολύ πιο αποτελεσματικά.»
Ο Michael Tavel, ειδικός ασφάλισης μακροχρόνιας φροντίδας της Charter Advisory Corp., προσθέτει ότι ωφελείται από άλλα χαρακτηριστικά του προγράμματος που εξοικονομούν χρόνο. Μπορεί, για παράδειγμα, να δει τη δραστηριότητα ενός λογαριασμού και σημειώσεις από προηγούμενες συνομιλίες και με ευκολία να διαβιβάσει στους πελάτες πληροφορίες προϊόντων ή προτάσεις σχεδιασμού. Ο Tavel εκτιμά ότι η εφαρμογή CRM που χρησιμοποιεί ιεραρχεί επίσης τις συναντήσεις και μοιράζεται το ημερολόγιό του με ένα πρόγραμμα «office manager», δίνοντας τη δυνατότητα στον βοηθό του να του προγραμματίζει τις συναντήσεις του.
Τα θετικά σχόλια συνοδεύονται από προειδοποιήσεις. Ορισμένες εφαρμογές CRM έχουν απότομη καμπύλη μάθησης. Άλλα κάνουν τη μεταφορά στοιχείων πελατών από λογισμικά όπως το Microsoft Outlook και το Excel, μία πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία.
Αυτή είναι η εμπειρία του Peter Keim, συμβούλου της Lincoln Financial Group, ο οποίος υποστηρίζει ότι βρήκε παλαιότερες εκδόσεις εφαρμογών CRM ανεπαρκείς σε ότι αφορά την ευκολία χρήσης και τη δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων. Η αναζήτηση για το βέλτιστο λογισμικό διαχείρισης επαφών συνεχίζεται, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να χρησιμοποιεί το Excel και το Outlook.
Πέρα από τις πωλήσεις προϊόντων
Λογισμικό για Financial Planning
Οι διαμεσολαβητές που ασχολούνται με το συνολικό προγραμματισμό μπορούν να επωφεληθούν από μία ευρεία γκάμα τυποποιημένων εφαρμογών. Για να διαχειριστεί τις επενδύσεις, ο Keim στρέφεται στο λογισμικό Albridge Wealth Reporting, το οποίο προσφέρει εργαλεία ανάλυσης επιχειρηματικών δεδομένων και πάνω από 15 καρτέλες πελατών (οι καρτέλες περιέχουν την κατανομή των assets ενός επενδυτή, τα διαθέσιμά του, συγκριτική αξιολόγηση δεδομένων κ.ά.)
Χρησιμοποιεί επίσης λογισμικό οικονομικού προγραμματισμού που του χορηγεί η χρηματιστηριακή της εταιρείας του, Lincoln Financial Securities Corp. Ένα σημαντικό όφελος αυτού: Δεδομένα για τις επενδύσεις των πελατών παραμένουν στο δίκτυο μέσω cloud – σε έναν ασφαλή server της Lincoln Financial – δίνοντας στον Keim πρόσβαση στις πληροφορίες του λογαριασμού από οποιαδήποτε συνδεδεμένη στο διαδίκτυο συσκευή. Ωστόσο δεν έχει ακόμη πρόσβαση μέσω δικτύου στα αρχεία των συμβολαίων των πελατών του. Σαν προσωρινή λύση, ο Keim σκανάρει τα έγγραφα των συμβολαίων και αποθηκεύει τα δεδομένα σε σκληρούς δίσκους, τόσο στο γραφείο όσο και στο σπίτι. Πολλά προϊόντα είναι ειδικά φτιαγμένα για συμβούλους με συγκεκριμένη εξειδίκευση. Παράδειγμα: Το FORE! Οι εφαρμογές Trust Software που αυτοματοποιούν τη σύνταξη και σύνθεση καθορισμένων από το κράτος εγγράφων. Η τεχνολογία είναι βασική για την δραστηριότητα του Johnson, ο οποίος ειδικεύεται στη μεταφορά περιουσιακών στοιχείων των πλουσίων.
Ένα βασικό προϊόν για πολλούς συμβούλους είναι το λογισμικό financial planning της e-Money Advisor. Το πιο γνωστό πρόγραμμα της εταιρείας, το emX Pro, δίνει σε μία οθόνη τα περιουσιακά στοιχεία, τις υποχρεώσεις, την καθαρή περιουσία και τις δαπάνες ενός πελάτη, και όλα ενημερώνονται σε καθημερινή βάση. Το λογισμικό βοηθά τους συμβούλους να δείχνουν τις συνέπειες των αποφάσεων των πελατών τους. Μπορεί επίσης να περιγράψει τα βήματα που θα βοηθήσουν έναν πελάτη να κατανοήσει τους οικονομικούς του στόχους. Επιπλέον, το λογισμικό e-Money ωφελεί τους πελάτες με μία πολύ-λειτουργική εφαρμογή: μπορούν να έχουν πρόσβαση στο προσωπικό τους website από οποιαδήποτε πλατφόρμα – desktop, laptop ή υπολογιστή χειρός.
Eφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, αιτήσεις ασφάλισης online και σύγκριση ασφαλίστρων.
Ως αποτέλεσμα της εκρηκτικής ανάπτυξης των συσκευών κινητής τηλεφωνίας τα τελευταία χρόνια, ολοένα περισσότερες εφαρμογές management εγκαταλείπουν τους desktop υπολογιστές για tablets και smart phones. Τα εργαλεία αυτά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους νεότερους συμβούλους για τη μεγάλη ποικιλία εφαρμογών που προσφέρουν: λογισμικό που διαχειρίζεται τα πάντα, από την επικοινωνία και την αποθήκευση αρχείων μέχρι τις επενδύσεις και τις συναντήσεις με πελάτες.
Για τις παρουσιάσεις, οι σύμβουλοι μπορούν να στραφούν σε μία νέα εφαρμογή για tablet της Voya Financial, τη «Voya Life Journey», που επιδιώκει να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές για την αξία των ασφαλειών Ζωής ως μέρος μιας «ολιστικής προσέγγισης για την ετοιμότητα συνταξιοδότησης».
Υπάρχουν επίσης εφαρμογές πολυμέσων που επιτρέπουν στους συμβούλους να επικοινωνούν πληροφορίες τόσο προφορικά όσο και οπτικά από μακριά. Παραδείγματα: λογισμικά πολλαπλών λειτουργιών, επιμερισμού οθόνης και τηλεδιασκέψεων όπως τα GotoMeeting, Join.Me και Google Hangouts. Αυτές οι υπηρεσίες μέσω διαδικτύου διευκολύνουν τη συμμετοχή των πελατών σε αντίθεση με τις πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα, τόσο για τους ασφαλιστικούς συμβούλους, όσο και για τους πελάτες.
Ο Tavel, ο οποίος διενεργεί το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μέσω διαδικτύου, λέει ότι γενικά χρησιμοποιεί λογισμικό εικονικών συναντήσεων τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα όταν έρχεται σε επαφή με πελάτες, προμηθευτές και ασφαλιστικές.
Ωστόσο, η επανάσταση της κινητής τηλεφωνίας προκαλεί και κάποιες ανησυχίες στον κόσμο των ασφαλιστικών συμβούλων. Τρία είναι τα σημεία προβληματισμού: η κανονιστική συμμόρφωση, η ασφάλεια του κυβερνοχώρου και τα αντιληπτά όρια της τεχνολογίας.
Ο Johnson προειδοποιεί ότι οι εικονικές συναντήσεις που διενεργεί μέσω laptop, tablet ή smart phone είναι μια χαρά για πράξεις συναλλαγής (π.χ. όταν δίνεις στον πελάτη μία ενημέρωση για το που βρίσκεται η αίτησή του για κάποιο συμβόλαιο). Όμως για τις συναντήσεις που συνεπάγονται συζητήσεις για λεπτομερή σχεδιασμό ή σύσφιξη σχέσεων με πελάτες, τίποτα δεν είναι καλύτερο από ένα τετ-α-τετ.
«Τα περισσότερα άτομα που θέλουν να μιλήσουν για σοβαρά πλάνα προτιμούν να με δουν από κοντά – το προτιμώ κι εγώ», λέει ο Johnson. «Ένα μειονέκτημα των εικονικών συναντήσεων είναι ότι μπορεί να είναι δύσκολο να ερμηνεύσεις τις λεκτικές νύξεις και τη γλώσσα του σώματος».
Ο Keim δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί κινητά για επαγγελματικές εργασίες εξαιτίας των αμφιβολιών σχετικά με την έγκριση ή όχι από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ της εκμετάλλευσης και διαβίβασης επενδυτικών συναλλαγών πελατών.
Η Renee Merckx, ασφαλιστικός σύμβουλος και διευθύνων σύμβουλος της Professional Resource Alliance of Greater Michigan, απηχεί τις ανησυχίες του Keim.
«Εξαιτίας των υποθέσεων παραβίασης στον κυβερνοχώρο που διαβάζουμε τελευταία – μου έρχεται στο μυαλό η πρόσφατη υπόθεση hacking σε 80 εκατ. πελάτες της Anthem Blue Cross – προσωπικά δεν εμπιστεύομαι πολλές από τις νέες τεχνολογίες».
Μέλος της ηλικιακής ομάδας των baby boomers, η Merckx αντανακλά το αίσθημα που κυριαρχεί μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία ασφαλιστικών συμβούλων: η προτίμηση στα τυπωμένα και όχι ψηφιακά αρχεία για την αποθήκευση και τη διαβίβαση στοιχείων λογαριασμών πελατών, βιβλιογραφίας marketing και πωλήσεων, συμβολαίων και εγγράφων. Η εν λόγω προτίμηση οφείλεται εν μέρει στις ανησυχίες για θέματα ασφαλείας.
Αρκετοί παλαιότεροι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές προτιμούν να τηρούν αρχεία με έγγραφα πελατών σε φυσική μορφή. Ενώ επαγγελματίες του χρηματοοικονομικού κλάδου που έχουν διαχειριστεί με επιτυχία τις πρακτικές τους για δεκαετίες χρησιμοποιώντας παραδοσιακά εργαλεία νιώθουν ελαφρώς ότι εξαναγκάζονται να υιοθετήσουν τα νέα, ειδικά εκείνα που εξυπηρετούν πελάτες της δικής τους γενιάς οι οποίοι νιώθουν το ίδιο άβολα με τα νέα αυτά gadgets.
Δουλεύοντας με ασφαλιστικές
e-applications
Το γεγονός ότι οι πράκτορες και σύμβουλοι της ηλικιακής ομάδας των baby boomers προσαρμόζονται πιο αργά με τα ψηφιακά εργαλεία απ’ ότι οι νεότεροι συνάδελφοί τους είναι απολύτως κατανοητό. Λιγότερο ξεκάθαρο είναι το γιατί και οι ασφαλιστικές εταιρείες καθυστερούν στην ουσία να μεταβούν στην εποχή του διαδικτύου.
Πράγματι, πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες πλέον διαχειρίζονται τις αιτήσεις ασφάλισης μέσω διαδικτύου. Όμως υπάρχουν μεγάλες αναμονές, κυρίως στο χώρο των συμβολαίων μακροχρόνιας φροντίδας (LTCI). Παραδόξως, οι αιτήσεις για LTCI είναι εμφανώς μακριές και επομένως θα ήταν προς όφελος των περισσότερων να μετατραπούν σε ψηφιακές.
«Γράφω πολλά συμβόλαια μακροχρόνιας φροντίδας. Οι αιτήσεις φριχτά μεγάλες σε μήκος και πολύπλοκες, άσχετα με την εταιρεία», υποστηρίζει ο Tavel. «Έχω ακούσει πολλές φορές για ασφαλιστικές που θέλουν να αναπτύξουν διαδικτυακές εφαρμογές για LTCI. Όμως μέχρι στιγμής, δεν το έχουν κάνει».
Στον αντίποδα, οι σύμβουλοι που συνεργάζονται με ασφαλιστικές Ζωής και έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές αιτήσεις βλέπουν μεγάλα οφέλη. Ένα βασικό όφελος είναι η σημαντική μείωση των λαθών. Οι καλά σχεδιασμένες ηλεκτρονικές αιτήσεις απαιτούν από αυτούς που τις συμπληρώνουν να ολοκληρώσουν στο ακέραιο τα ηλεκτρονικά πεδία, πριν προχωρήσουν από τη μία ψηφιακή σελίδα στην επόμενη.
Επίσης, οι ηλεκτρονικές αιτήσεις επιταχύνουν την επεξεργασία και μειώνουν το κόστος. Οι αιτούντες απλά προσθέτουν την ψηφιακή τους υπογραφή στην ολοκληρωμένη αίτηση και την αποστέλλουν ηλεκτρονικά με το πάτημα ενός κουμπιού – ούτε ταχυδρομικές αποστολές ούτε τίποτα.
«Πρόκειται για εκπληκτικά οφέλη που ενισχύουν την παραγωγικότητα», σημειώνει ο Johnson. «Δεν υπάρχει επιστροφή στον παλιό τρόπο που γίνονταν οι δουλειές».
Ο Keim συμφωνεί, προσθέτοντας ότι επεξεργάζεται περίπου το 90% των αιτήσεων ηλεκτρονικά χρησιμοποιώντας το Laser App, ένα λογισμικό συμπλήρωσης αιτήσεων, βασισμένο στην τεχνολογία cloud,το οποίο έχει δωρεάν ως σύμβουλος της Lincoln Financial.
Αναμφίβολα, καθυστερήσεις στην επεξεργασία των αιτήσεων συνεχίζουν να υπάρχουν. Αναπόφευκτα, για τη «συμφόρηση» ευθύνεται ο… γνωστός ύποπτος: ιατρικός έλεγχος και η γραφειοκρατία που περιβάλλει τα αιτήματα για ιατρικά έγγραφα, στις περιπτώσεις βέβαια που επιτρέπεται.
Σύγκριση ασφαλίστρων
Εργαλεία αξιολόγησης
Οι σύμβουλοι βρίσκουν πολλά θετικά στα διαδικτυακά εργαλεία σύγκρισης ασφαλίστρων. Αλλά και πολλές εταιρείες παρέχουν εργαλεία σύγκρισης μέσω εφαρμογών σχεδιασμένων για κινητά τηλέφωνα. Μεταξύ των μεγαλύτερων υποστηρικτών των νέων εργαλείων λογισμικού είναι η Merckx, της Professional Resource Alliance.
Αρκετές ασφαλιστικές προσφέρουν εξαιρετικά εργαλεία σύγκρισης», υποστηρίζει, «Εγώ μόνο συμπληρώνω την ηλικία του πελάτη, το φύλλο, αν είναι καπνιστής, τον τύπο κάλυψης και το ποσό, συν την κατάσταση υγείας και πληροφορίες επικοινωνίας και αμέσως έχω μία εκτίμηση. Το ότι έχω το εργαλείο στο τηλέφωνό μου αποτελεί ένα μεγάλο συν».
Πράγματι. Ωστόσο, ο ενθουσιασμός της Merckx για διαδικτυακά εργαλεία σύγκρισης, όταν συγκρίνεται με τον σκεπτικισμό της για άλλες ψηφιακές λύσεις, συμβολίζει την ευρύτερη εικόνα που έχει η κοινότητα των ασφαλιστικών συμβούλων για την τεχνολογία. Δέχονται εφαρμογές που ξεκάθαρα φέρνουν κέρδη και μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις δικές τους επιχειρηματικές πρακτικές.
Η υιοθέτηση άλλων λύσεων αναβάλλεται, ή απορρίπτεται εντελώς, για λόγους που κυμαίνονται από τις προσωπικές προτιμήσεις και την συμβατότητα του λογισμικού με θέματα κανονιστικής συμμόρφωσης και ασφάλειας έως την αδυναμία να προσφέρουν μία προσωπική χροιά. Όλα αυτά επισημαίνουν μία πραγματικότητα: όπως κάθε άλλη πηγή, η αξία των gadgets υψηλής τεχνολογίας και των εφαρμογών πρέπει να αξιολογηθεί όχι βάση της δημοσιότητας που έχουν λάβει, αλλά μέσω μίας ψύχραιμης ανάλυσης της σχέσης κόστους-οφέλους για την ικανότητά τους να προωθούν στόχους.

Πηγή: insurancedaily.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat