Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Γιατί οι ασφαλισμένοι δε διαβάζουν το 85% των συμβολαίων;

Εάν οι καταναλωτές διάβαζαν κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έκαναν θα χρειαζόταν να αφιερώσουν έναν μήνα.

Την έλλειψη εξοικείωσης και κατανόησης της ασφαλιστικής ορολογίας από την πλευρά των ασφαλισμένων αναδεικνύει μελέτη της SunLife, η οποία επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα και το ρόλο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Στην ουσία οι ασφαλισμένοι δεν γνωρίζουν τι περιλαμβάνουν τα συμβόλαια τους, αφού αγνοούν περίπου το 85% του περιεχομένου τους το οποίο και δεν διαβάζουν γιατί θεωρούν ότι δεν θα το καταλάβουν, ενώ όταν προσπαθούν δαπανούν τόση ώρα… που τελικά απογοητεύονται. Ο μέσος αναγνώστης χρειάζεται 3 με 3,5 ώρες για να καταλάβει το περιεχόμενο εγγράφων που σχετίζονται με ασφαλίσεις ζωής, υγείας, σπιτιού και ταξιδιού, αλλά στην πλειοψηφία τους οι ασφαλισμένοι διαβάζουν κατά μέσο όρο μόνο για 27 λεπτά τα συμβόλαια τους.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

  1. Κατά μέσο όρο ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα εξηγείται σε 25.669 λέξεις, σε περισσότερες δηλαδή σελίδες από ότι ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα και απαιτείται τόση προσπάθεια όσο σχεδόν και στο έργο του Shakespeare για να κατανοήσει κανείς τι είναι το προϊόν που αγοράζει
  2. Για να κατανοήσει κανείς τι αναφέρεται σε ένα συμβόλαιο ταξιδιού θα πρέπει να δαπανήσει 3 ώρες και 33 λεπτά
  3. Για να καταλάβει ένας ασφαλισμένος την ασφάλιση υγείας χρειάζεται 3 ώρες και 15 λεπτά
  4. Οι ασφαλισμένοι απλά προσπερνούν το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου καθώς θεωρούν ότι έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να καταλάβουν τι ακριβώς είναι αυτό που πληρώνουν

Σύμφωνα με τον Ian Atkinson, επικεφαλής της SunLife, «είναι μεγάλη δέσμευση για τον καταναλωτή να χρειάζεται πάνω από 3 ώρες ανάγνωσης δύσκολης ορολογίας, προκειμένου να καταλάβει τι ασφάλιση αγοράζει. Ένας εκ των μεγαλύτερων εχθρών του να αγοράσει σωστή ασφάλιση είναι η περιπλοκότητα».

Πηγή: insurancedaily.gr (γράφει: Βίκυ Γερασίμου)

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat