Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Εξωτερικοί αερόσακοι? Γιατί όχι?

Οι κατασκευαστές πειραματίζονται με αερόσακους στην εξωτερική πλευρά του αυτοκινήτου.
Η ZF TRW δοκίμασε έναν αερόσακο που φουσκώνει στην εξωτερική πλευρά του αυτοκινήτου, για να προστατέψει το ίδιο το όχημα και τους επιβάτες του από έναν κάθετο διεμβολισμό. Πριν τρία χρόνια η εταιρεία είχε συμμετάσχει σε μια έρευνα με σκοπό την εξέλιξη και κατασκευή ενός πρωτοτύπου με τον αερόσακο μέσα στα μαρσπιέ. Με όγκο 200 λίτρα, ο αερόσακος είχε περίπου διπλάσιο όγκο από έναν συμβατικό τύπου «κουρτίνας» και χρειάζονταν δύο συμπιεστές για να τον φουσκώσουν. Και επειδή θα χρειαζόταν περισσότερη ώρα για να φουσκώσει, ήταν ρυθμισμένος να ενεργοποιείται στιγμές πριν την σύγκρουση.
Μετά από πολλές δοκιμές πρόσκρουσης, οι ερευνητές κατέληξαν ότι ένας τέτοιου τύπου αερόσακος θα μείωνε την ισχύ μιας πλευρικής σύγκρουσης κατά 30%, σύμφωνα με τον Steve Peterson, διευθυντή μηχανολογίας συστημάτων ασφαλείας των επιβατών της ZF TRW. «Είναι σίγουρα ενδιαφέρον», δήλωσε ο Peterson. «Νομίζω ότι θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα, ειδικά σε ένα μικρό αυτοκίνητο».
Φυσικά υπάρχουν δυσκολίες. Ένας εξωτερικός αερόσακος θα πρέπει να αντέχει στην ταλαιπωρία από το νερό, τον ήλιο, το αλάτι, κ.λπ. Και επειδή θα πρέπει να ενεργοποιείται λίγες στιγμές πριν την σύγκρουση, θα χρειαστούν ιδιαίτερα έξυπνοι αισθητήρες και ανάλογο software ώστε να ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματικά λόγος.
Η ZF TRW συνεργάστηκε στενά με κατασκευαστές ώστε να μελετήσουν λύσεις για το πώς θα μπορούσε αυτός ο αερόσακος να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο. Η SEAT έλαβε μέρος στην έρευνα. «Η δουλειά συνεχίζεται ακόμη. Υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις», δήλωσε ο Peterson.
Προφανώς υπάρχουν ακόμη σοβαρές πρακτικές δυσκολίες και τεχνικά ζητήματα που θα πρέπει να λυθούν. Η ZF TRW επεξεργάζεται και άλλες λύσεις, όπως έναν πυροκροτητή που θα μετακινεί το κάθισμα μακριά από τα πλευρά του αυτοκινήτου, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Με ταυτόχρονη ενεργοποίηση ενός συστήματος αερόσακων που θα καλύπτουν τον κενό χώρο.
Μπορεί όλα αυτά να είναι ακόμη σε πειραματικό στάδιο, όμως σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις και θα είναι σημαντικές, σε έναν χώρο που εδώ και αρκετά χρόνια μοιάζει στάσιμος.

Πηγή: newsit.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Κύπρου 10
164 52, Αργυρούπολη, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat