Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Η μελαγχολία του Φθινοπώρου και πώς αυτή επηρεάζει τη δουλειά μου

Αρχές Αθλητικής Ψυχολογίας για επαγγελματίες

Είναι πραγματικότητα πως ο καιρός μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή μας. Αν μη τι άλλο, έχουμε τις προτιμήσεις μας και οι ηλιόλουστες ημέρες είναι για τους περισσότερους προτιμότερες από τις συννεφιασμένες και βροχερές. Συχνά ακούμε πως τις συννεφιασμένες και βροχερές μέρες αυξάνεται το συναίσθημα της κατάθλιψης που μπορεί να νιώθουμε. Βέβαια, η διάθεση του ατόμου μπορεί να έχει διακυμάνσεις και να επηρεάζεται σε διάφορες χρονικές περιόδους μέσα στο έτος, όπως το καλοκαίρι και οι γιορτές, όταν όλοι εύχονται σε όλους «να περάσεις τέλεια» και δημιουργούμε για τον εαυτό μας προσδοκίες διασκέδασης και ζεστού κλίματος με αγαπημένα πρόσωπα που συχνά και για πολλούς από εμάς δεν εκπληρώνονται.

Η μελαγχολία που μπορεί να νιώσουμε το Φθινόπωρο ή σε άλλες περιόδους, επηρεάζει τη δουλειά μας και αυτό είναι ανθρώπινο. Αισθανόμαστε την ενέργειά μας να στραγγίζεται, απογοητευόμαστε πιο εύκολα, το να τηρήσουμε τις ρουτίνες και το πρωτόκολλο της εργασίας μας, μας φαίνεται πιο δύσκολο και η προσπάθεια να κυνηγήσουμε τους στόχους μας φαντάζει μάταιη. Και όλα αυτά τα έχει δημιουργήσει το μυαλό μας.

Γιατί τελικά, δεν είναι ο καιρός που μας παίρνει τη διάθεσή μας. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες και οι πιο σημαντικοί βρίσκονται μέσα μας, όπως η προσωπικότητά μας και το τι λέμε στον εαυτό μας όταν ο καιρός δε μας αρέσει. Και σε αυτούς τους παράγοντες έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε τον έλεγχο και να ασκήσουμε θετική επίδραση.

Τι μπορώ να κάνω για να βελτιώσω τη διάθεσή μου

Ο καιρός αποτελεί μια απόσπαση για την εστίαση και την προσοχή μας. Οι επαγγελματίες αθλητές αντιμετωπίζουν και αυτοί αποσπάσεις. Σωματικό πόνο, εξάντληση, απογοητεύσεις και γιατί όχι… καιρικές συνθήκες που τους δυσκολεύουν. Όμως οι αθλητές μαθαίνουν ανάμεσα σε άλλα, 3 βασικά πράγματα:

1. Μείνε εστιασμένος στη διαδικασία!
Κάποιες φορές ο μακροπρόθεσμος/μηνιαίος στόχος φαίνεται βουνό. Όμως αυτή τη στιγμή δε θα πιάσω το συνολικό μου στόχο. Αυτή τη στιγμή χρειάζεται απλώς να πάρω αυτό επόμενο τηλεφώνημα. Αυτή τη στιγμή χρειάζεται απλώς να κάνω τηλεφωνήματα και να βάλω την τεχνική και τη στατιστική να δουλέψουν μαζί μου και για εμένα.

2. Ακόμα και αν δε νιώθω τώρα όπως θα ήθελα, ή αν οι συνθήκες δε μου αρέσουν, αυτό δε σημαίνει ότι δε θα προπονηθώ/αγωνιστώ.
Μπορώ να κάνω τα τηλεφωνήματα που έχω να κάνω, ακόμα και αν ο καιρός δε μου αρέσει. Όπως μπορώ να πάρω το παιδί μου από το σχολείο παρά τη συννεφιά, ή θα έτρεχα στο νοσοκομείο αν με ειδοποιούσαν πως κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο με χρειάζεται, έτσι μπορώ και να κάνω τη «δουλειά» ακόμη και αν η διάθεσή μου δεν είναι η καλύτερη.

3. Αν το επίπεδο της ζωντάνιας και της διέγερσης που νιώθω δεν είναι αυτό που θα με βοηθήσει, ΜΠΟΡΩ να το δημιουργήσω ο ίδιος. Εγώ ελέγχω το επίπεδο της διέγερσής μου.
Όταν η διάθεσή μας είναι μελαγχολική, ο μυϊκός μας τόνος και οι βιορυθμοί μας πέφτουν. Κινούμαστε, περπατάμε ζωηρά ώστε να ανέβουν οι σφυγμοί και ο ρυθμός της αναπνοής μας, μιλάμε και γελάμε με έναν φίλο και κάνουμε κάποιες απλές ασκήσεις με συσπάσεις των μυών ακόμα και στο κάθισμά μας. Δε με ορίζει η χαμηλή βιολογική μου διέγερση, αντιθέτως μπορώ και τη ρυθμίζω εγώ και βοηθάω αυτή τη διαδικασία ενεργοποίησης με το να μιλάω στον εαυτό μου. Παρακολουθείστε τους μεγάλους αθλητές πώς εμψυχώνουν, συγκεντρώνουν, ηρεμούν, ενεργοποιούν τον εαυτό τους χρησιμοποιώντας τεχνικές χαλάρωσης και εγρήγορσης, αλλά και με το να μιλάνε στον εαυτό τους (self-talk) προγραμματίζοντας ή ενεργοποιώντας ήδη προγραμματισμένες αντιδράσεις επαναλαμβάνοντας κάποια λέξη ή φράση κλειδί.

Οι τεχνικές αυτές εφαρμόζονται με εκπληκτικό τρόπο και αποτελέσματα στο χώρο των επιχειρήσεων και των πωλήσεων. Είτε έχουμε να κάνουμε μια παρουσίαση, είτε να πιάσουμε τους στόχους μας, η εργασία μας είναι το άθλημά μας. Ας χρησιμοποιήσουμε όλα τα εργαλεία που μας προσφέρονται. Το όφελος θα είναι διπλό, καθώς εκτός από την ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς μας, θα έχουμε συνειδητοποιήσει ότι έχουμε τον έλεγχο και της διάθεσής μας.

Όπως είπε και ο Επίκτητος και αποτελεί τη βάση για την Λογικο-θυμική Ψυχολογία (REBT),
«Οι άνθρωποι δεν αναστατώνονται από αυτά που συμβαίνουν, αλλά από την γνώμη τους για αυτά που συμβαίνουν».

Πηγή: nextdeal.gr – γράφει: Βαγγέλης Βερτόπουλος (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Ψυχολογία London Metropolitan &  Staffordshire University)

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat