Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Η ψυχολογία των χρωμάτων στο marketing

Marketing… αυτός ο τόσο ασαφής – για πολλούς – όρος, που όμως είναι υπεύθυνος για πολλές από τις αγορές μας!
Έχετε σκεφτεί ότι η επιστήμη του marketing έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να λαμβάνει υπ’ όψιν της και να εκμεταλλεύεται και την παραμικρή λεπτομέρεια στην προσπάθειά της να μας πείσει να ανοίξουμε το πορτοφόλι μας; Ποια μπορεί να ‘ναι αυτή η παραμικρή λεπτομέρεια; Τα χρώματα ας πούμε τα οποία, αποδεδειγμένα, παίζουν τεράστιο ρόλο στην ψυχολογία του καταναλωτή. Κάπως έτσι λοιπόν, σε συνεργασία με ερευνητές και ψυχολόγους, έχουν προκύψει αρκετά ενδιαφέροντα αποτελέσματα τα οποία ο μαρκετίστας που σέβεται τον εαυτό του γνωρίζει απ’ έξω κι ανακατωτά. Οι ψυχολόγοι βέβαια υποστηρίζουν ότι τα παραπάνω δεν αποτελούν πανάκεια, καθώς τα συναισθήματα που αποπνέουν τα χρώματα βασίζονται στις προσωπικές εμπειρίες και τα βιώματα του καθενός. Ακόμα κι έτσι πάντως, δεν παύουν να αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα: έχει αποδειχθεί εξ’ άλλου πως σε ό,τι αφορά τις αποφάσεις που καλούνται να πάρουν επί τόπου και με πίεση χρόνου, οι καταναλωτές σκέφτονται με βάση το χρώμα στο 90% των περιπτώσεων! Δεδομένου δε πως ο άνθρωπος εμπιστεύεται brands που γνωρίζει, γίνεται εύκολα αντιληπτή η σημασία του χρώματος στην επιλογή λογοτύπου για ένα προϊόν ή υπηρεσία.

Πηγή: digitallife.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat