Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Ιστορίες που λένε οι μεγάλοι ηγέτες

Έρευνες δείχνουν ότι ένας καλός ηγέτης πρέπει να αφηγείται τις «σωστές» ιστορίες. Γιατί όταν ακούμε το πώς άλλοι ξεπερνούν προβλήματα ή καταστάσεις, τότε το μυαλό γεμίζει από ιδέες, η έμπνευση μας κυριεύει και οι ενέργειές μας δημιουργούν νέες ιστορίες που θα ειπωθούν στο μέλλον.
Ιστορία για την ίδρυση του οργανισμού: Οι ιστορίες που περιγράφουν τις συνθήκες αλλά και το κίνητρο πίσω από την ίδρυση μίας εταιρείας μπορούν να δώσουν σε έναν υπάλληλο κίνητρα και να εμπνεύσουν μία βαθύτερη δέσμευση με το σκοπό και το εμπορικό όνομά της, αλλά και σύνδεση με το όραμά της. Έρευνες αποκαλύπτουν ότι «η περηφάνια για το εταιρικό σύμβολο αποτελεί έναν από τους τρεις παράγοντες που επηρεάζουν τη δέσμευση των εργαζομένων». Βασικά, οι εργαζόμενοι νιώθουν ότι συνδέονται με το σκοπό της εταιρείας.
Καθοριστικές ιστορίες: Το 1859 ένα τρένο συνετρίβη στο Johnson Creek του Winsconsin. Δεκατέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ενώ δύο από τα θύματα είχαν πρόσφατα αγοράσει ασφάλεια ζωής από μία νέα εταιρεία ονόματι Northwestern Mutual. Οι αποζημιώσεις για το ατύχημα ανήλθαν σε 3.500 δολάρια, όμως η εταιρεία διέθετε μόλις 2.000 δολάρια. Οι διοικούντες πήραν δάνειο για να καλύψουν τις απαιτήσεις πράττοντας το σωστό για τους κατόχους των ασφαλειών. Η συγκεκριμένη ιστορία επαναλαμβάνεται συνεχώς από τότε, τόσο σε εργαζόμενους όσο και σε πελάτες. Οι καθοριστικής σημασίας ιστορίες περιγράφουν το πώς ξεπερνιέται ένα πρόβλημα. Εστιάζουν στην πρώτη μεγάλη νίκη, το πρώτο μεγάλο πρόβλημα που ξεπεράστηκε.
Ιστορίες ομαδικότητας: Το 1980, ο Herb Brooks και μία ομάδα νεαρών πρωταγωνίστησαν στην πιο εντυπωσιακή ιστορία ομαδικότητας, όταν η ομάδα Χόκεϊ επί πάγου των ΗΠΑ κατάφερε να πάρει το χρυσό μετάλλιο στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Η ομάδα του Brooks αποτελούνταν από ερασιτέχνες παίκτες οι οποίοι κλήθηκαν να τα βάλουν με επαγγελματίες του αθλήματος. Και τα κατάφεραν, κερδίζοντας μάλιστα την έξι φορές κάτοχο χρυσού μεταλλίου ομάδα της Ρωσίας στον τελικό. Οι ιστορίες ομαδικότητας περιγράφουν τα ξενύχτια, τα ταλέντα και τις στιγμές «επανάστασης», όταν μία ομάδα ανθρώπων ανέτρεψε τα καθιερωμένα, βρήκε το χαμένο κομμάτι του παζλ και κατάφερε να αλλάξει τα πάντα.
Ιστορίες επιτευγμάτων: Η αφήγηση ιστοριών σχετικών με ατομικά επιτεύγματα θα έπρεπε να αποτελεί καθημερινή συνήθεια στον εργασιακό χώρο. Οι ιστορίες αυτές όχι μόνο έχουν τη δύναμη (υπό τη μορφή αναγνώρισης) να ανεβάσουν την απόδοση του πρωταγωνιστή, αλλά ανεβάζουν και την απόδοση όσων ακούν την ιστορία. Σκεφτείτε τον αντίκτυπο που θα είχε η ιστορία που ακολουθεί στα μέλη μίας ομάδας: «Heather, είχαμε μόλις δύο ημέρες να υποβάλλουμε το project και εσύ μας έκανες να εξερευνήσουμε κάτι νέο – να γίνουμε πιο δημιουργικοί και καινοτόμοι. Σε ευχαριστούμε. Επειδή επέμεινες να προσπαθήσουμε άλλη μία φορά, καταλήξαμε σε μερικές σπουδαίες ιδέες».
Πηγή: asfalistikomarketing.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat