Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Κάνε την τεχνολογία υπηρέτη σου

Η σχέση των ασφαλιστικών με την τεχνολογία ήταν πάντα σχέση «αγάπης-μίσους».  

Από τον 18ο αιώνα όταν ιδρύθηκαν οι Lloyds μέχρι σήμερα , οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι ασφαλιστές χρησιμοποιούσαν όλα τα τεχνολογικά μέσα που είχαν είτε για να ενημερώνονται για τις εξελίξεις είτε για να προλαμβάνουν είτε για να επιλύουν προβλήματα.  Για τους εργαζόμενους στην ασφαλιστική αγορά ήταν και σχέση μίσους αφού οι τεχνολογικές εφαρμογές  έκλειναν θέσεις εργασίας γραφείου.  Σήμερα που μία τεχνολογική εφαρμογή ξεκινά, επεκτείνεται, εφαρμόζεται και απαξιώνεται σε διάστημα λιγότερο των 5 ετών, η ασφαλιστική αγορά πρέπει και μπορεί να γίνει φιλική με την τεχνολογία αν όχι με την πρωτοποριακή τεχνολογία αλλά τουλάχιστον μ’ αυτήν π ου θα της επιτρέπει να ακολουθεί τους μέσους ρυθμούς της κοινωνίας.
Πριν μερικά χρόνια θα ήταν αδύνατο να μπορεί κάποιος από το σπίτι του να πληρώσει και να τυπώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.  Σήμερα οι διαμεσολαβούντες μπορούν όχι μόνο να μεγιστοποιήσουν τον χρόνο αλλά και να βελτιστοποιήσουν μέσω τεχνολογίας της υπηρεσίες τους.  Η αμφίδρομη σχέση πελάτης-διαμεσολαβητής- εταιρεία μπορεί να λειτουργήσει άμεσα προς όφελος και των τριών.  Η χρονική αμεσότητα σε ότι αφορά την ενημέρωση, το κλείσιμο της συμφωνίας, την πληρωμή του ασφαλίστρου αποτελεί  ποιοτική εξυπηρέτηση.  Το επόμενο στάδιο για περαιτέρω βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών θα είναι οι τηλεματικές υπηρεσίες και οι αυτοματισμοί  σε ότι αφορά την ασφάλιση αυτοκινήτου αλλά και τον κλάδο υγείας.  Οι εκπρόσωποι των Διαμεσολαβούντων (Λελεδάκης-Γαβαλάκης)  έχουν δείξει ότι όχι μόνο δεν φοβούνται την τεχνολογία αλλά είναι πρωτοπόροι όπως φάνηκε στις δύο τελευταίες (2015, 2016) εκδηλώσεις του ΠΣΑΣ.   Βλέπουν ότι η τεχνολογία μπορεί να γίνει από αντίπαλος, φίλος με τον μέσο επαγγελματία και να τον ανεβάσει επίπεδο.   Αν γίνει και υπηρέτης του ακόμη καλύτερα.
Οι παλαιότεροι που δεν μπορούν να γίνουν εύκολα μύστες των τεχνολογικών ευκαιριών και πρωτοποριών μπορούν να προσλάβουν  είτε συμβούλους με ελάχιστο κόστος είτε (εάν οι επιχειρήσεις τους έχουν μέγεθος) να προσλάβουν νέα άτομα γνώστες που θα τους βάλουν σε νέα εποχή.  Έτσι η τεχνολογία δημιουργεί έμμεσα και νέες θέσεις εργασίας στον κλάδο.

Πηγή: insuranceworld.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat