Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Μάνατζερ: αυτά που θέλουν να ακούνε

Οι προσωπικές συναντήσεις «αξιολόγησης» μεταξύ Συμβούλου και Μάνατζερ είναι εξαιρετικά σημαντικές, όχι μόνο γιατί ο Σύμβουλος ακούει και λαμβάνει πολύτιμες συμβουλές για την πορεία και το μέλλον της δουλειάς του.

Είναι σημαντικές γιατί είναι μοναδική ευκαιρία για να προσπαθήσει να μιλήσει και ο ίδιος στον Μάνατζέρ του και να εκφράσει όλα όσα τον απασχολούν. Οι Μάνατζερ μιλάνε συχνά με αριθμούς, με στόχους, με αμοιβές. Κάνουν ανασκόπηση του μήνα ή του έτους, αξιολογούν την παραγωγή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Δεν υπάρχει Μάνατζερ που να ενδιαφέρεται πραγματικά για τους ανθρώπους του και δεν θέλει να ακούσει τι τους ευχαριστεί και τι τους δυσαρεστεί. Που δεν θέλει να μάθει με ποιόν τρόπο αισθάνονται ικανοποιημένοι. Τι τους κάνει χαρούμενους και τι δυστυχείς όχι μόνο στη δουλειά τους αλλά και στη ζωή τους. Και φυσικά, πώς θα μπορούσε ο ίδιος ή η εταιρεία να συμβάλει περισσότερο σε αυτό. Οι Μάνατζερ, εκτιμούν επίσης απεριόριστα τους ανρθώπους που κοπιάζουν να γίνουν καλύτεροι και δεν «κάνουν» ότι τα ξέρουν όλα. Δεν υπάρχει Μάνατζερ που δεν θα συγκινηθεί σχεδόν, αν ακούσει ένα Σύμβουλο να λέει «θέλω να μάθω περισσότερα γι’ αυτό ή εκείνο». Ειδικά στις μέρες μας, που οι τεχνικές, οι πρακτικές, τα εργαλεία της τεχνολογίας εναλλάσσονται με ταχείς ρυθμούς. Ομοίως, θέλουν να ξέρουν σε ποιους τομείς ή με ποιους τρόπους προτιμά ο κάθε Συνεργάτης να δουλεύει, τι μονοπάτι θα ήθελε να ακολουθήσει στο Γραφείο ή στην εταιρεία, ακόμη και αν δεν είναι εφικτό αυτό να γίνει την δεδομένη στιγμή. Τελικά, οι προσωπικές συναντήσεις μεταξύ Μάνατζερ & Συμβούλου, είναι η τέλεια ευκαιρία για να πλησιάσουν ο ένας τον άλλον, να μοιραστούν (και οι δύο) κάτι παραπάνω για τα όνειρά τους, τις φιλοδοξίες τους, τη θέση τους, την εταιρεία τους. Η γνώμη και οι απόψεις κάθε Συμβούλου ξεχωριστά είναι παραπάνω από απαραίτητες για κάθε Μάνατζερ. Οι Σύμβουλοι άλλωστε είναι στα χαρακώματα κάθε μέρα και ζουν τις λειτουργίες της εταιρείας μέρα μπαίνει – μέρα βγαίνει. Άρα ποιοι είναι καταλληλότεροι να αξιολογήσουν την όλη κατάσταση από τους ίδιους; Μόνο έτσι οι Μάνατζερ μπορούν να έχουν εικόνα του τι συμβαίνει στο Γραφείο τους, τι συμβαίνει στην εταιρεία και τι μπορούν οι ίδιοι από τη θέση τους να κάνουν για να βοηθήσουν όλη την Ομάδα να πάει μπροστά: Με το να έχουν ειλικρινή αξιολόγηση από τους Συνεργάτες τους. Για τα πάντα. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να δημιουργήσουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα και την κατάλληλη δομή, ώστε να κάνουν την Ομάδα να πετάξει, να δώσει τον καλύτερό της εαυτό. Αυτό είναι άλλωστε η μεγαλύτερη πρόκληση για αυτούς, το σημαντικότερο κομμάτι της δουλειάς τους. Να χτίσουν και να συντηρήσουν ένα πλαίσιο εντός του οποίου η Ομάδα τους θα ανθίσει και θα αναπτυχθεί στο φουλ των ικανοτήτων της. Και δεν χρειάζεται φυσικά, η αξιολόγηση να αφορά μόνο τα θετικά. Εξίσου σημαντικό με το τι αρέσει, είναι και το τι δεν αρέσει. Ο κάθε Μάνατζερ, ακόμη και ο καλύτερος όλων, αποκλείεται να τα κάνει όλα σωστά και τέλεια – θα κάνει και πράγματα που ενοχλούν. Αν και δεν είναι σίγουρο ότι όλοι οι Μάνατζερ θα ήθελαν να ακούσουν «θέλω να σταματήσεις να κάνεις αυτό ή εκείνο, με ενοχλεί και με δυσαρεστεί», αυτοί που έχουν την δύναμη να το κάνουν, θα ωφεληθούν στο μέγιστο βαθμό. Όσο καλός ηγέτης ή έμπειρος επαγγελματίας και αν είναι, οι ειλικρινείς παρατηρήσεις, προτάσεις, παρεμβάσεις αλλά και εξομολογήσεις των Συνεργατών του, και για τα καλά και για τα, όχι και τόσο καλά, είναι αξίας ανεκτίμητης για κάθε Μάνατζερ σε αυτή εδώ τη δουλειά.

Πηγή: underwriter.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat