Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Πέντε συμβουλές για να πείσετε με την ομιλία σας

Η ικανότητα του να μπορεί κάποιος να πείσει και να επικοινωνήσει είναι σήμερα περισσότερο σημαντική από ποτέ άλλοτε.
Μια καλή δημόσια ομιλία, μία καλή παρουσίαση, είναι εργαλείο εξουσίας στις μέρες μας! Η επιτυχία της όμως δεν εξαρτάται μόνο από το περιεχόμενο. Είναι και θέμα τεχνικής. (Μυστικό: τα παρακάτω μπορούν άνετα να εφαρμοσθούν και σε πώληση one to one):

Αφήστε πίσω το Εγώ σας

Σημαντική συμβουλή που ισχύει για κάθε μορφή επιχειρηματικής επικοινωνίας. Μην είστε αλαζόνες. Τίποτα περισσότερο δεν καταστρέφει τις προοπτικές μια πετυχημένης ομιλίας από τον εγωκεντρισμό. Ο στόχος μιας καλής ομιλίας είναι να κληροδοτήσει μία ιδέα, όχι η αυτοπροβολή.

Χιούμορ, το μυστικό όπλο των ομιλητών

Το χιούμορ είναι το μυστικό όπλο των σπουδαίων ομιλητών. Όταν ομιλητής καταφέρνει να κάνει το κοινό να γελάσει έχει καταφέρει και να τον συμπαθήσει. Όταν άνθρωποι συμπαθήσουν κάποιον, τότε τον λαμβάνουν και περισσότερο στα σοβαρά. Το χιούμορ με την μορφή ανεκδότων είναι πιο αποτελεσματικό από οποιοδήποτε σοφιστικέ, αριστοτεχνικό αστείο. Οποιος, μπορέσει να βρει μία ιστορία που θα κάνει τους ανθρώπους να χαμογελάσουν, μπορεί να ξεκλειδώσει και την υπόλοιπη ομιλία του.

Πείτε μία ιστορία

Οι ιστορίες βοηθούν τον κόσμο να αντιληφθεί πιο εύκολα και καλύτερα αυτό που θέλει ο ομιλητής να πει. Την μεγαλύτερη απήχηση φυσικά έχουν οι προσωπικές ιστορίες ή ιστορίες για γνωστούς ανθρώπους ή κοντινούς στον ομιλητή ανθρώπους.

Οι ιστορίες αποτυχίας, αμηχανίας, δυστυχίας, κινδύνου ή καταστροφής προσελκύουν το ενδιαφέρον και δημιουργούν κλίμα εμπιστοσύνης, όσο παράξενο και αν ακούγεται.

Δείξτε τις αδυναμίες σας

Ενας από τους καλύτερους τρόπους να αφοπλίσετε το κοινό σας είναι να προβάλετε τις αδυναμίες σας. Να ομολογήσετε ότι μπορεί να αισθάνεστε λίγο τρακ. Να αποκαλύψετε πόσο σας προβλημάτισε το περιεχόμενο της ομιλίας ή η εντύπωση που θα κάνουν τα λόγια σας. Ωστόσο όλα αυτά όχι με υπερβολή. Αλλά με στόχο να σπάσει ο πάγος και να γίνετε πολύ πιο άμεσος στο κοινό.

Οπτική επαφή με το ακροατήριο

Είναι βεβαίως προϋπόθεση η τακτική οπτική επαφή με τα μέλη του ακροατηρίου. Οι ομιλητές πρέπει να επικοινωνούν με το κοινό τους. Το καλύτερο εργαλείο για αυτό είναι το φυσικό χαμόγελο. Ακόμη, τα βήματα στη σκηνή, το να παρατηρεί ο ομιλητής και λίγο γύρω του, να έχει οπτική επαφή με δύο ή τρεις ανθρώπους και οπωσδήποτε να χαμογελά.

Πηγή: underwriter.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat