Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Ποιοί Ασφαλιστικοί ρόλοι κινδυνεύουν απο την τεχνολογία

Οι προοπτικές δεν θα μπορούσαν να είναι πιο ευοίωνες για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τόσο η προοπτική συνεργασίας με το δημόσιο για την αναμόρφωση του ασφαλιστικού συστήματος, όσο και τα περιθώρια ανάπτυξης λόγω του χαμηλού ποσοστού διείσδυσης, συνηγορούν στο ότι τα… καλύτερα έρχονται.
Προσοχή όμως! Τα καλύτερα δεν θα έρθουν για όλους, αλλά για αυτούς που θα προσαρμοστούν επιτυχώς στις νέες “απαιτήσεις” της τεχνολογίας.Γιατί υπάρχουν ορισμένοι ρόλοι που ενώ έχουν ταυτιστεί με τον κλάδο δέχονται τεράστιες πιέσεις από την τεχνολογική εξέλιξη, με αποτέλεσμα όσοι εργάζονται σε αυτούς τους ρόλους να πρέπει να προσαρμοστούν το συντομότερο δυνατό στα νέα δεδομένα.
Στην ασφαλιστική αγορά εργάζονται άτομα από όλες τις ηλικίες και τα μορφωτικά επίπεδα και σήμερα υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που ενώ ανεβαίνουν στην ιεραρχία δεν έχουν την απαραίτητη εξοικείωση με την τεχνολογία για να κυριαρχήσουν στο μέλλον. Έτσι, η ανάγκη για εκπαίδευση γίνεται ακόμη μεγαλύτερη καθώς και η στελέχωση με άτομα που παίζουν την τεχνολογία… στα δάχτυλα και προσαρμόζονται εύκολα στις νέες τάσεις.
Ας δούμε όμως ποιες θέσεις στον ασφαλιστικό κλάδο κινδυνεύουν περισσότερο από τις νέες τάσεις που φέρνει η τεχνολογία και η έλλειψη δεξιοτήτων, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το College for America για την αμερικανική αγορά.
Ποια είναι, λοιπόν, η λύση για τις ασφαλιστικές; Η συνεχής εκπαίδευση και η καλύτερη δυνατή στελέχωση, σημειώνουν έμπειρα στελέχη του κλάδου.
Εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών (CSR)
Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δομής μιας εταιρείας, οι σύγχρονοι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα κανάλια επικοινωνίας, όπως το email, το online chat και τα μέσα κοινωνικής αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία, όπως και η ικανότητα χειρισμού «big data» υπό τη μορφή φιλτραρίσματος των πληροφοριών που δίνει ο πελάτης μέσω του διαδικτύου.
Πωλητής ασφαλειών
Καθώς η γενιά που κυριαρχεί πηγαίνει από την τακτική του cold calling στη χρήση ανάλυσης προγνωστικών και τεχνολογιών κατηγοριοποίησης πελατών, οι ασφαλιστικοί πράκτορες και μεσίτες θα πρέπει να προσαρμοστούν στην τεχνολογία ανάλυσης δεδομένων για να βρίσκουν υποψήφιους πελάτες. Οι ανεξάρτητοι διαμεσολαβητές ενδεχομένως χρειαστούν «περισσότερο επιχειρηματικό μυαλό» από τους υπόλοιπους, εκτιμούν οι αναλυτές.
Business analyst
Καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες επιδιώκουν να στελεχώσουν τα τμήματά τους με περισσότερο προσωπικό, η ανάγκη για ειδικευμένους αναλυτές που θα λειτουργούν ως σύνδεσμος μεταξύ των τελικών χρηστών και των επαγγελματιών γίνεται μεγαλύτερη. Η έλευση της τεχνολογίας ευθύνεται, επίσης, για την αυξημένη ανάγκη για business analysts, καθώς οι επιχειρήσεις αρχίζουν να μετατρέπουν τις πλατφόρμες τους από τα παλιά συστήματα σε νέα, ηλεκτρονικά περιβάλλοντα.
Διακανονιστής, ελεγκτής ή πραγματογνώμονας
Η νέα κινητή τεχνολογία που δίνει τη δυνατότητα υποβολής εκθέσεων πραγματογνωμοσύνης από το δρόμο διευκολύνει τους πελάτες στο να κάνουν αυτοί τα πάντα, από την αναφορά και καταγραφή μέχρι την εκτίμηση των ζημιών. Αυτή η «self-service» λογική περιορίζει την ανάγκη για τη θέση του διακανονιστή, αλλά ασκεί παράλληλα πιέσεις στους διακανονιστές να ολοκληρώνουν γρήγορα τη διαδικασία καταβολής αποζημιώσεων. Ο διακανονιστής του μέλλοντος πρέπει να μπορεί να αναπτύξει και να διαχειριστεί τους αναγκαίους αυτοματισμούς για να εκπληρώσει τις προσδοκίες των πελατών.
Underwriter
Ο αυτοματισμός πολλών εργασιών ανάληψης κινδύνου έχει οδηγήσει σε μία συνεχή μείωση του αριθμού των underwriters. Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, οι underwriters πρέπει να μάθουν τις αρμοδιότητες και ευθύνες άλλων ασφαλιστικών ρόλων και να επιδιώξουν να λάβουν υψηλότερου επιπέδου εκπαίδευση για να κινηθούν ανοδικά στον κλάδο.
Αναλογιστής
Οι αναλογιστές σημειώνουν ήδη μεγάλη πρόοδο στη χρήση των προγνωστικών αναλύσεων και στο χειρισμό των big data για τη βελτίωση της αξιολόγησης κινδύνων και της τιμολόγησης. Παρ’ όλα αυτά, οι αναλογιστές θα πρέπει να είναι έτοιμοι να εργαστούν με πολύ πιο πολύπλοκες βάσεις δεδομένων στο μέλλον καθώς τα δεδομένα από την τηλεματική και άλλα προγράμματα συνεχίζουν να αυξάνονται και να εσωματώνονται στο σύστημα.

Πηγή: insurancedaily.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat