Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

ΝΙΚΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΟΓΛΟΥ: ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ… “a la Greca“

Στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης από τον Ιανουάριο του 2016 δεν χωρούν πλέον συμπεριφορές «a la Greca».

Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η οικονομική κρίση η οποία βιώνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια πληρώνοντας παθογένειες δεκαετιών, έχει φέρει στην επιφάνεια πολλά περιστατικά τα οποία δεν τιμούν καθόλου την χώρα μας. Πολυπληθή τα γεγονότα τα οποία αναδεικνύουν την κακή λειτουργία του κρατικού μηχανισμού, την υστεροβουλία θεσμικών οργάνων, την αδυναμία ανθρώπινης προσέγγισης του πολίτη, την εγωιστική συμπεριφορά
ατόμων που βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά υπονομεύοντας δράσεις που θα αποφέρουν όφελος στο κοινωνικό σύνολο ή σε μικρότερες ομάδες κλπ. Νοσηρές νοοτροπίες οι οποίες φυσικά δεν αποτελούν προνόμιο μόνο του κρατικού μηχανισμού, αλλά έχουν επεκταθεί και στον ιδιωτικό τομέα με πολλά αρνητικά παραδείγματα.
Όλοι θα έχουν να διηγηθούν κάποιο προσωπικό περιστατικό το οποίο επαληθεύει ή προστίθεται στα προαναφερόμενα. Δυστυχώς η χώρα μας χρειάζεται ριζική ανοικοδόμηση έτσι ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ως ένα ευνομούμενο κράτος το οποίο σέβεται και δίνει αξία στην υπόσταση και στην αξιοπρέπειά των κατοίκων της.
Παρόλα αυτά υπάρχουν λαμπρές εξαιρέσεις και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα οι οποίες γενεσιουργό αιτία έχουν σωστούς ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις που κάνουν ανιδιοτελώς και με διάθεση πραγματικής προσφοράς την δουλειά με την οποία έχουν επιφορτιστεί. Στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης από τον Ιανουάριο του 2016 δεν χωρούν πλέον συμπεριφορές «a la Greca».
Ο νέος νόμος που ενσωματώνει στην εθνική νομοθεσία την ευρωπαϊκή οδηγία Solvency II (φερεγγυότητα) υποχρεώνει όλες ανεξαιρέτως τις ασφαλιστικές εταιρείες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να συμμορφώνονται σε ενιαίους
κανόνες εταιρικής συμπεριφοράς, να τηρούν με τον ίδιο τρόπο τα εποπτικά τους κεφάλαια και τα αποθεματικά τους
και να εξασφαλίζουν την άμεση ενεργοποίηση αμυντικών μηχανισμών σε περίπτωση ανατροπής των οικονομικών
δεδομένων της επιχείρησης.
Παράλληλα δημιουργούνται εσωτερικοί μηχανισμοί ελέγχων και εταιρικής/αναλογιστικής διακυβέρνησης, αρκετά γραφειοκρατικοί μεν αλλά αλληλοσυμπληρούμενοι και ουσιαστικοί, οι οποίοι έχουν σκοπό την προστασία του καταναλωτικού κοινού από την διανομή επικίνδυνων προϊόντων αλλά και την προστασία της εταιρείας από οικονομικούς κινδύνους που ελλοχεύουν. Ταυτόχρονα οι έλεγχοι των ασφαλιστικών εταιρειών από την Ευρωπαϊκή
Ένωση με την μορφή stress tests και άλλων παρεμβάσεων γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα και υποβάλλουν τις εταιρείες σε ακόμα πιο ακραίες δοκιμασίες, βασισμένες σε υποθετικά σενάρια μελλοντικών δυσμενών συγκυριών.
Πλέον, κάτω από αυτό το εποπτικό και κανονιστικό πλαίσιο, πρακτικές του παρελθόντος εκλείπουν οριστικά και η ασφαλιστική αγορά ήδη κινείται σε νέες ράγες με ορατά αποτελέσματα, αφού και τα προϊόντα που κυκλοφορούν είναι σωστότερα τιμολογημένα προς όφελος του καταναλωτή, αλλά και ο ανταγωνισμός γίνεται επί ίσοις όροις χωρίς λογιστικά τεχνάσματα και δημιουργική λογιστική. Οι εξελίξεις που περιμένουμε στον χώρο θα είναι πάρα πολλές και προς όφελος όλων με περισσότερο κερδισμένους τους ασφαλισμένους.

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Κύπρου 10
164 52, Αργυρούπολη, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat