Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Τα 5 στάδια της Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

Η αποτελεσματικότητα στις Επικοινωνιακές Δεξιότητες είναι κρίσιμο συστατικό για την επαγγελματική και την προσωπική μας ζωή. 
Όλοι μας πρέπει να χρησιμοποιούμε ποικίλες επικοινωνιακές τεχνικές προκειμένου να κατανοούμε τους άλλους αλλά και να μας κατανοούν κι αυτοί.

Τι είναι όμως η Επικοινωνία; 

Ο καθένας μπορεί να δώσει τον δικό του ορισμό αρκεί να συμφωνεί με τη γενικότερη ιδέα ότι επικοινωνία είναι η διαδικασία αποστολής και λήψης μηνυμάτων ανάμεσα στους ανθρώπους με σκοπό την ανταλλαγή πληροφοριών.

Ποια στοιχεία όμως συντελούν στην αποτελεσματική επικοινωνία;  

Η φυσική οργάνωση, όπως π.χ. η χρονική στιγμή που θα επιλέξουμε για να επικοινωνήσουμε με κάποιον αλλά και το φως, η θερμοκρασία ακόμα και η απόσταση ανάμεσά μας ανήκουν στο γενικό πλαίσιο που συντελούν σε μια αποτελεσματική επικοινωνιακή τακτική. Παράγοντες επίσης όπως το παρελθόν που έχουμε – αν υπάρχει – με το συνομιλητή, η ψυχολογική διάθεση αλλά και η κουλτούρα συμβάλουν στην “τέχνη” της επικοινωνίας. Όπου κουλτούρα εννοούμε τις κοινές αξίες ή και την κοινή συμπεριφορά που μοιράζονται δύο ή και περισσότεροι άνθρωποι με αποτέλεσμα να δημιουργούν τα λεγόμενα “Πρότυπα Επικοινωνίας”. Τις άγραφες οδηγίες δηλαδή για αυτό που λέμε «αποδεκτή» επικοινωνιακή συμπεριφορά.

Τα πρότυπα επικοινωνίας μας λένε τι θέλει ο πελάτης  

Τα πρότυπα δεν μένουν σταθερά καθώς εξελίσσονται μαζί με την επικοινωνία που έχουμε με τον συνομιλητή μας. Έτσι τα πρότυπα είναι πιθανό να αλλάξουν, να αναπτυχθούν ή και να σταθεροποιηθούν καθώς οι άνθρωποι γνωρίζονται μεταξύ τους καλύτερα. Αυτή η εξέλιξη μας δίνει την ευκαιρία -αν παρατηρούμε τις αλλαγές- να χρησιμοποιούμε μηνύματα και συμπεριφορές που είναι κατάλληλες για να “διαβάσουμε” το συνομιλητή ή τον πελάτη μας πίσω από την εικόνα που έχει δημιουργήσει ως φυσικό επακόλουθο της αμυντικής στάσης που θα έχει στην αρχή. Μια πολύ σημαντική διαδικασία αν θέλουμε να καταλάβουμε ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες του. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρουμε ότι η εμπειρία σαφώς και είναι ένας παράγοντας ο οποίος καθορίζει πόσο “παρατηρητικός” μπορεί να είναι ο συνομιλητής.

Οι Επικοινωνιακοί στόχοι σε μια συζήτηση πρέπει να είναι οι εξής:  

  1. Αποστολή & Λήψη Πληροφοριών
  2. Εξασφάλιση κατανόησης
  3. Πειθώ
  4. Ενεργοποίηση & Κινητοποίηση
  5. Αλλαγή Συμπεριφοράς

Πηγή: insurancedaily.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat