Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Τρεις κινήσεις για να εμπνεύσετε τους εργαζομένους σας

Κάνοντας ένα βήμα πίσω μπορείτε να διατηρήσετε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, εμπνέοντας τους εργαζόμενους.

Μια πρόσφατη έρευνα τρομοκράτησε τους εργοδότες αφού έδειξε πως το 70% των υπαλλήλων δεν συμμετέχουν ενεργά στην επιχείρηση όπου εργάζονται. Έτσι πολλοί υπεύθυνοι, ψάχνουν τους τρόπους που θα τους οδηγήσουν στην αύξηση της παραγωγικότητας των συνεργατών τους. Πολλές και διάφορες μέθοδοι έχουν εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια. Το bonus παραγωγικότητας, το ελαστικό ωράριο εργασίας, λειτουργούν στη σωστή κατεύθυνση. Όμως οι έρευνες, αν και μιλάνε για υποχρέωση των εργαζομένων εξαιτίας των προσφορών, λένε πως αυτό από μόνο του δεν οδηγεί σε ραγδαία αύξηση της παραγωγικότητας.

Τι παραπάνω πρέπει να κάνει ένας επικεφαλής λοιπόν;

ΕΜΠΝΕΥΣΗ!

Δεν έχει σημασία τι κάνετε στην επιχείρησή σας, αν παράγετε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Είναι σημαντικό ό,τι κάνετε να έχει κοινό σκοπό και νόημα. Μελέτες έχουν δείξει πως όταν επικεντρώνουμε, γινόμαστε πιο δημιουργικοί. Η κοινή συμμετοχή σε προγράμματα αλληλεγγύης βοηθά, αφού τονίζει στους εργαζομένους σας πως με τη δουλειά τους επηρεάζουν ανθρώπινες ζωές. Μια έρευνα του Wharton’s Adam Grant, έδειξε πως ακόμη και οι υπάλληλοι που δεν είναι ευχαριστημένοι από την εργασία τους, νιώθουν πολύ καλύτερα όταν ξέρουν πως λειτουργούν για το κοινό καλό! Όχι μόνον επειδή κάποιοι συνάνθρωποί τους βοηθούνται αλλά και επειδή εκείνοι ΜΠΟΡΟΥΝ και ΔΙΝΟΥΝ τη βοήθεια! Οι προϊστάμενοι, μπορούν να είναι πηγή έμπνευσης των υπαλλήλων. Όταν δείχνουν πως νοιάζονται για το κοινό καλό – αντί για τον εαυτό τους – εισπράττουν εμπιστοσύνη, συνεργασία, πίστη και αφοσίωση. Οι επικεφαλής, επίσης, που υπήρξαν δίκαιοι στις συμπεριφορές τους, εισέπραξαν υψηλή παραγωγικότητα κατά τον Wayne Baker του Πανεπιστημίου Michigan. Εργαστείτε όλοι μαζί, ομαδικά, σε καθημερινή και σε εβδομαδιαία βάση, δείχνοντας εσείς πρώτοι το δρόμο.

ΕΥΓΕΝΕΙΑ!

«Στην εργασία, πρέπει να είμαστε τυπικοί και ψυχροί», θα πει κάποιος. Αυτό όμως είναι λάθος! Σύμφωνα με μια μελέτη στο Ηνωμένο Βασίλειο, η συναδελφικότητα και η αναγνώριση, είναι πιο σημαντικά από ό,τι οι υψηλοί μισθοί, σε ό,τι αφορά την αφοσίωση των εργαζομένων. Η ευγενική συμπεριφορά στο χώρο εργασίας, σύμφωνα με έρευνα του Dean Tjosvold στο Πανεπιστήμιο Lingnan «έχει δείξει ότι μπορεί να δώσει στους υφισταμένους περισσότερα κίνητρα και να τους κάνει πιο παραγωγικούς». Και η Amy Cuddy του Business School του Χάρβαρντ, λέει πως οι εργαζόμενοι στηρίζουν περισσότερο τους προϊσταμένους τους.

Θυμός; Ε όχι…

Η επίδειξη του θυμού, μπορεί μερικοί να πιστεύετε πως λύνει τα θέματά σας. Η εργασία του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ και της Lara Tiedens αποδεικνύει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, ξεφεύγοντας και δείχνοντας την οργή σας μπορεί να φανείτε στην αρχή ισχυροί. Γενικά όμως παρουσιάζεστε αδύναμοι, ενώ τα αρνητικά συναισθήματα προκαλούν και δημιουργούν αναποτελεσματικές συνεργασίες. Οπότε αφήστε το θυμό στην άκρη!

Ενθαρρύνετε τους εργαζομένους να κάνουν διαλείμματα. Μπορείτε να τους ορίσετε ακόμα και ώρα off.

Να δείχνετε πως νοιάζεστε για το προσωπικό σας!

Σε μια μεγάλη εταιρεία στο Bay Area, όταν ένας εργαζόμενος είναι σοβαρά άρρωστος ή έχει βιώσει μια απώλεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος κινητοποιείται ώστε να φτάσει κοντά του αμέσως. Κάποτε, σε μια εκτελεστική διευθύντρια της ανακοινώθηκε από τους γιατρούς της ότι είχε διαγνωστεί με καρκίνο του εγκεφάλου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της τηλεφώνησε μέσα σε 15 λεπτά, ρωτώντας πώς ο ίδιος και η εταιρεία θα μπορούσε να την υποστηρίξει.

ΦΡΟΝΤΙΔΑ!

Πολλές επιχειρήσεις λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την ιδέα της ευεξίας των εργαζομένων. Και ενώ πολλές επιχειρήσεις κάνουν δώρα συνδρομές γυμναστηρίων, μαθήματα γιόγκα ή διαλογισμού, τα εντατικά ωράρια εργασίας δεν αφήνουν επαρκή χρόνο για να αξιοποιηθούν αυτά τα δώρα. Οπότε τα προγράμματα ανταπόδοσης δεν λειτουργούν στην πράξη. Πολλές επιχειρήσεις το φροντίζουν αυτό εν ώρα εργασίας. Τα αποτελέσματα από το Πανεπιστήμιο της Konstanz στη Γερμανία, λένε, πως η άσκηση, τα διαλείμματα από την εργασία, οι πρακτικές χαλάρωσης μπορούν να μειώσουν την πίεση εργασίας ωθώντας τους εργαζομένους σε αύξηση παραγωγικότητας.

Τι ξέρετε για τον ύπνο;

Πολυάριθμες μελέτες, συμπεριλαμβανομένης και αυτής για τους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, δείχνουν ότι η στέρηση ύπνου μειώνει σημαντικά τις γνωστικές και κινητικές δεξιότητες, ενώ η εργασία απεικόνισης του εγκεφάλου, του Mark Beeman του Πανεπιστημίου Northwestern, δείχνει ότι οι ιδέες και οι λύσεις για τα προβλήματα έρχονται όταν ο εγκέφαλος είναι ξεκούραστος. Ενθαρρύνετε τους εργαζομένους να κάνουν διαλείμματα. Μπορείτε να ακολουθήσετε το παράδειγμα ορισμένων γερμανικών εταιρειών που ζητάνε «ώρα off» από τους εργαζομένους τους (εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης).

Συμπέρασμα

Αυτό που οδηγεί πραγματικά έναν εργαζόμενο στην  ευημερία είναι οι καλύτεροι ηγέτες. Εκείνοι που είναι σε θέση να κάνουν ένα βήμα πίσω και να διατηρήσουν ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, εμπνέοντας τους άλλους εργαζόμενους.

Πηγή: insurancedaily.gr (κείμενο της Emma Seppala – Science Director στο Stanford University)

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat