Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

10 σημεία που πρέπει να προσέχεις πριν ασφαλιστείς μέσω τράπεζας

Τα τραπεζικά Ιδρύματα ήταν πάντα μια πηγή νέας παραγωγής για την Ασφαλιστική Αγορά καθώς η ασφάλιση ήταν απαραίτητη για τη σύναψη των δανείων.
Ήταν ένα δίκτυο διαμεσολάβησης μέσω του οποίου οι Ασφαλιστικές εταιρείες διέθεταν συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊόντα – κυρίως συμβόλαια πυρός – σε όσους διατηρούσαν δανειακή σύμβαση με την τράπεζα για την κατοικία τους, το εξοχικό τους ή τις εγκαταστάσεις τους.
Οι Ασφαλιστικές εταιρείες ήθελαν να έχουν συνεργασία με μια τράπεζα ή τη μεσιτική της για να καρπώνονται τέτοιου είδους συμβόλαια και ενίοτε δημιουργούσαν από κοινού προωθητικές ενέργειες μέσω της τηλεόρασης ή άλλων μέσων ενημέρωσης προκειμένου να εκμεταλλευτούν το μεγάλο δίκτυο των τραπεζών αλλά και την αναγνωρισιμότητά τους ανά την Ελλάδα.

Και εδώ είναι που ο καταναλωτής πρέπει να προσέχει.

Οι τράπεζες το τελευταίο διάστημα που η κύρια δραστηριότητά τους – δάνεια – έχει σχεδόν μηδενιστεί, ψάχνουν εναλλακτικές πηγές εσόδων. Μια από αυτές – και μάλιστα πολύ επικερδής – είναι η ασφαλιστική δραστηριότητα ως διαμεσολαβητές. Εκμεταλλευόμενες λοιπόν τον όγκο τους και το τεράστιο δίκτυό τους σε όλη την Ελλάδα και κυρίως την άγνοια του κόσμου σε θέματα ιδιωτικής ασφάλισης έχουν ξεχυθεί σε έναν μαραθώνιο αθέμιτου ανταγωνισμού προκειμένου να συγκεντρώσουν μεγάλες παραγωγές άρα και μεγάλα κέρδη.

Παραγωγές που σίγουρα έχουν ως στόχο την ποσότητα και όχι την ποιότητα.

Δεδομένου αυτής της εξέλιξης, αναδεικνύουμε τα 10 σημεία στα οποία ο καταναλωτής θα πρέπει να προσέχει:

  1. Η Ασφαλιστική δραστηριότητα πιστοποιείται από την ΤτΕ. Προκειμένου να σας εξυπηρετήσει ο τραπεζικός υπάλληλος για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης θα πρέπει να έχει την ανάλογη πιστοποίηση. Λέγεται Πιστοποιητικό Α, ζητήστε το!
  2. Τα τραπεζικά ιδρύματα δεν έχουν το δικαίωμα να σας επιβάλουν συγκεκριμένη ασφάλιση για το ενυπόθηκο δάνειό σας.
  3. Ο καταναλωτής ή δανειολήπτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει σε ποια Ασφαλιστική εταιρεία και με ποιον Διαμεσολαβητή θα συνεργαστεί για να ασφαλιστεί εφόσον το επιθυμεί ή  εφόσον η υποχρέωση αυτή απορρέει απο τη δανειακή του σύμβαση.
  4. Απαγορεύεται η χρέωση από πλευράς τράπεζας για να μελετήσει το συμβόλαιο από εταιρεία της επιλογής σας.
  5. Αν απορρίψουν το συμβόλαιο επιλογής σας έχετε το δικαίωμα να τους ζητήσετε έγγραφη αιτιολόγηση. Αν σας την αρνηθούν αποφεύγουν να παραδεχτούν ότι πράττουν παράνομα.
  6. Αν νιώσετε ότι σας πιέζουν λόγω τραπεζικών συναλλαγών μαζί τους καταγγείλτε το στην ΤτΕ. Έχετε κάθε δικαίωμα.
  7. Δεν υπάρχει καμία προϋπόθεση οι ασφαλιστικές σας συναλλαγές να συνδυάζονται με τις τραπεζικές σας συναλλαγές. Είναι δύο διαφορετικές δραστηριότητες.
  8. Αν η τράπεζα σας προσεγγίσει με κάποιο ασφαλιστικό πρόγραμμα που ταιριάζει με τις ανάγκες σας πιθανώς να έχουν κάνει χρήση των προσωπικών σας στοιχείων που διατηρούν στα αρχεία τους. Αν δεν έχουν τη γραπτή σας συγκατάθεση για χρήση αυτών των στοιχείων τότε πράττουν παράνομα.
  9. Ο τραπεζικός υπάλληλος που σας εξυπηρέτησε είναι και ο ασφαλιστής σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το συμβόλαιό σας θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί του. Μόνο που ο υπάλληλος στις 14.00 τις καθημερινές σχολάει και Σαββατοκύριακα δεν δουλεύει. Εσείς σε ποιον θα απευθυνθείτε; Θυμηθείτε ότι ο παραδοσιακός Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι διαθέσιμος 24/7.
  10. Κατά τη σύναψη του συμβολαίου πρέπει να γίνεται ανάλυση αναγκών η οποία απαιτεί χρόνο και γνώσεις από τη μεριά του Ασφαλιστή. Δεν είναι μια εύκολη διαδικασία καθώς αν συμπληρωθούν λάθος τα στοιχεία η Ασφαλιστική Εταιρεία έχει το δικαίωμα στο μέλλον να καταγγείλει τη σύμβαση.

Η σύναψη ενός ασφαλιστικού συμβολαίου και δη ασφάλειας ζωής, υγείας ή αποταμιευτικού που έχουν να κάνουν με την αξιοπρέπεια και το μέλλον σας δεν είναι μια εύκολη υπόθεση ή απόφαση. Σιγουρευτείτε σε ποιον ασφαλιστή ή εταιρεία επενδύετε και συνεργάζεστε και σιγουρευτείτε ότι εξαντλείτε όλα τα νόμιμα δικαιώματά σας προτού υπογράψετε.

Ο επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος για να σας εξυπηρετήσει.

Πηγή: insurancedaily.gr – γράφει: Νίκος Μωράκης

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat