Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Car accident

Πώς να αποκτήσετε επαρκείς πληροφορίες οδηγού μετά από ατύχημα!
Αν όλα πάνε καλά, μετά από ένα ατύχημα, εσείς και ο άλλος οδηγός, ανταλλάσσετε ήρεμα πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας στοιχεία και την ασφάλιση των οχημάτων σας!

Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που η κατάσταση που επακολουθεί μετά από ένα ατύχημα είναι χαοτική. Η καλύτερη ιδέα λοιπόν μετά από κάποιο ατύχημα είναι να καλέσετε αμέσως την αστυνομία. Αν υπάρχουν βέβαια απλές υλικές ζημιές, υπάρχει πιθανότητα να μην μπορούν να καλύψουν άμεσα το περιστατικό, αν δοθεί προτεραιότητα επέμβασης κάπου αλλού.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες συνιστούν να καλέσετε τον ασφαλιστή σας και να συλλέξετε τις παρακάτω πληροφορίες αν εμπλακείτε σε οποιαδήποτε ατύχημα:

-Το ονοματεπώνυμο του οδηγού
-Το όνομα της ασφαλιστικής εταιρείας
-Τον αριθμό του ασφαλιστήριου συμβολαίου και την ημερομηνία λήξης της ασφάλισης
-Τα στοιχεία του οχήματος, όπως η μάρκα, το μοντέλο, το χρώμα και τις πινακίδες κυκλοφορίας.
-Φωτογραφίες των εμπλεκόμενων οχημάτων και της σκηνής του ατυχήματος

Tip: Αντί να ψάχνετε για χαρτί και στυλό, τα στοιχεία της ασφάλισης και του οδηγού, είναι εύκολο να τα βγάλετε φωτογραφία

Μετά το ατύχημα

Ας δούμε πως μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες σε διαφορετικά σενάρια.

Εάν ο οδηγός εγκαταλείψει το σημείο

Προσπαθήστε να καταγράψετε τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματος. Αν αυτό δεν είναι εφικτό συγκρατήστε τουλάχιστον τη μάρκα, το μοντέλο και το χρήμα του οχήματος, καλώντας άμεσα την αστυνομία. Αν υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες του περιστατικού, κρατήστε τα στοιχεία τους και ζητήστε τους να καταθέσουν για όσα είδαν.

Εάν ο οδηγός αρνείται να δώσει τα στοιχεία του

Καλείτε την αστυνομία ώστε να αποφύγετε οποιαδήποτε άσχημη αντιπαράθεση. Η ασφαλιστική σας θα λάβει την έκθεση της αστυνομίας όπου θα μπορεί να στηριχθεί πάνω σε αυτή. Αν και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν μάρτυρες, ζητήστε τα στοιχεία επικοινωνίας, έτσι ώστε να επιβεβαιώσουν τα λεγόμενά σας.

Τραβήξτε φωτογραφίες τις ζημιές και τα στοιχεία των οχημάτων αν αυτό είναι ασφαλές. Ο οδηγός μπορεί να αναζητηθεί και να βρεθεί μόνο με αυτές τις πληροφορίες.

Εάν υπάρχει αναντιστοιχία στα στοιχεία

Εάν τα στοιχεία που αναγράφονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που σας επιδεικνύει ο οδηγός, δεν είναι τα ίδια με τα στοιχεία του οχήματος, μπορεί να εξηγηθεί και καλοπροαίρετα εάν το έχει δανειστεί, ενώ έχει στην κατοχή του άλλο.

Εάν το όχημα είναι ανασφάλιστο

Καλείτε την τροχαία, ώστε να καταγράψει το συμβάν και να υπογράψει ο ανασφάλιστος το δελτίο της τροχαίας. Στην περίπτωση που το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας έχει κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα τότε δικαιούστε κάλυψη από τη ασφαλιστική εταιρία μέχρι το κεφάλαιο που αναφέρει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο με την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών στην ασφαλιστική εταιρία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η υπαιτιότητα του ανασφάλιστου οχήματος.

Πηγή: nextdeal.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat