Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

ChatBots – εφαρμογές του μέλλοντος

«Τα chatbots είναι οι εφαρμογές του μέλλοντος», υποστηρίζουν τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, όσο και ο Ντέιβιντ Μάρκους, διευθυντής στον τομέα προϊόντων ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook.
Τα chatbots είναι προγράμματα με τα οποία ένας χρήστης μπορεί να «κουβεντιάσει», αφού έχουν δημιουργηθεί ούτως ώστε να δίνουν αυτόματες απαντήσεις πάντα σε συνάρτηση με τον διάλογο που διεξάγεται, όπως παραδείγματος χάριν σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Τόσο ο Ναντέλα όσο και ο Μάρκους βλέπουν τα chatbots ως μια σημαντική νέα «διεπαφή» μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian επικαλούμενη σχετικές δηλώσεις τους. Και οι δύο εταιρείες έχουν διαθέσει εργαλεία προκειμένου να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν αυτά τα bots. Μεταξύ του διαστήματος Απριλίου και Σεπτεμβρίου, τουλάχιστον 30.000 από τα συγκεκριμένα προγράμματα είχαν αναπτυχθεί μόνο για το Messenger του Facebook.
Μιλώντας ο χρήστης με τα chatbots είναι σαν να ανταλλάσσει μηνύματα με κάποιον φίλο, εφόσον αυτός τα έχει προσθέσει στις επαφές του. Πολλά από αυτά έχουν δημιουργηθεί με βάση διάφορες κατηγορίες, όπως ψυχαγωγία, gaming, επιχειρήσεις, lifestyle.
Τα chatbots θα μπορούσαν να είναι το λογικό επόμενο βήμα, ιδιαίτερα σε εταιρείες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για την εξυπηρέτηση των πελατών, όπως email και άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων. Διαθέτοντας τεχνολογία «εκμάθησης», τα προγράμματα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να «θυμούνται» παλαιότερες συνομιλίες και να μαθαίνουν από καινούργιες, δημιουργώντας, με τον χρόνο, μια βάση δεδομένων μέσω της οποίας θα μπορούν να ανταποκρίνονται σε μια μεγαλύτερη γκάμα ερωτήσεων και αποριών.
Ωστόσο, κι ενώ οι άνθρωποι που αναπτύσσουν αυτή τη νέα τεχνολογία επισημαίνουν τα θετικά στοιχεία αυτής, εγείρονται δύο βασικά ζητήματα. Πρώτον, το ζήτημα του απορρήτου, αφού θα γίνεται συλλογή, ανάλυση και χρήση όλων αυτών των δεδομένων.
Και δεύτερον, ο αντίκτυπος που θα έχει στους ανθρώπους που εργάζονται σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε εκατομμύρια εταιρείες. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι ακόμα κι αν το προσωπικό αντικατασταθεί από chatbots, ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι πάντα απαραίτητος. Ωστόσο, αυτό το θέμα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συζήτησης σχετικά με το πώς ένα πρόγραμμα μπορεί να εκτοπίσει τους εργαζομένους του 21ου αιώνα.

Πηγή: iefimerida.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat