Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

«Digital distribution in insurance»

To διαδίκτυο λοιπόν γίνεται μια ολοένα και πιο έμπιστη πηγή ενημέρωσης για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της Swiss Re «Digital distribution in insurance».
Βασιζόμενη σε έρευνα που διεξήχθη σε διάφορες χώρες, η μελέτη δείχνει ότι το διαδίκτυο και οι φορητές συσκευές δίνουν περισσότερη δύναμη στους καταναλωτές, και ότι οι άνθρωποι μπορούν πλέον να ψάξουν, να αξιολογήσουν και να αγοράσουν ασφάλιση χωρίς να βασίζονται αποκλειστικά στις υπηρεσίες ενός ατόμου. Στην ίδια ανάλυση σημειώνεται ότι σε πολλές χώρες ότι το ποσοστό ασφαλίστρων που προήλθαν από διαδικτυακές πωλήσεις ήταν μεν μικρό αλλά αυξανόμενο. Όπως λέει ο Kurt Karl επικεφαλής οικονομολόγος της Swiss Re, «μια αθόρυβη επανάσταση βρίσκεται σε εξέλιξη», ενώ ο ίδιος επισημαίνει πως οι στατιστικές δεν φανερώνουν την πραγματική, βαθιά επίδραση που ασκούν οι νέες τεχνολογίες στη διανομή. Η Ginger Turner, μια από τους συντάκτες της μελέτης, προσθέτει: «Mε την τεχνολογία των φορητών συσκευών και της τηλεματικής οι καταναλωτές μπορούν τώρα να αλληλεπιδράσουν με τον πάροχο της ασφάλισής τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε». Την ίδια στιγμή όμως, υποστηρίζει η μελέτη, οι καινοτομίες στα λεγόμενα big data δημιουργούν πρόσβαση σε μια πλούσια πηγή πληροφοριών για τους καταναλωτές, που οι ασφαλιστές μπορούν να τις αξιοποιήσουν για να ενισχύσουν τις πωλήσεις και τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι διαμεσολαβητές παίζουν και μπορεί να συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο, όμως χρειάζεται να προσαρμοστούν στις αλλαγές και στις προτιμήσεις των πελατών τους, οι οποίες αλλάζουν. Για παράδειγμα, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, καθώς και τα social media παίζουν ολοένα πιο σημαντικό ρόλο στο στάδιο προ της πώλησης από την εμφάνισή τους, στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Οι ασφάλειες αυτοκινήτου και περιουσίας όμως φαίνεται ότι πωλούνται πιο εύκολα online στις αναπτυγμένες αγορές, ενώ το direct marketing κυριαρχεί στις προθεσμιακές ασφάλειες ζωής, καθώς και σε κάποια προϊόντα για μικρές εταιρείες, όπως η κάλυψη επαγγελματικής ευθύνης. Η ανάλυση της Swiss Re δείχνει ότι στις αναδυόμενες ασιατικές αγορές όπου οι περισσότερες πωλήσεις έγιναν μέσω διαμεσολαβητών οι ασφαλιστές είχαν ταυτόχρονα αξιοποιήσει τις δυνατότητες του διαδικτύου. Μεγαλύτερο περιθώριο αξιοποίησης έχουν τα social media, παρότι για πολλούς ασφαλιστές η ανάπτυξη αυτού του καναλιού διανομής αποτελεί προτεραιότητα. Παράδειγμα, η φιλιππινέζικη Malayan Insurance Company, που επιτρέπει στους πελάτες της να αγοράσουν διάφορα ασφαλιστικά προϊόντα της (ταξιδίου, πυρός κ.ά.) μέσω… Facebook. H μελέτη επισημαίνει ότι δεν είναι όλοι οι τομείς της ασφαλιστικής βιομηχανίας στο ίδιο στάδιο ψηφιακού μετασχηματισμού, ωστόσο η κατεύθυνση διακρίνεται ήδη ξεκάθαρα: Παγκοσμίως, τα ψηφιακά κανάλια θα καταλήξουν να χρησιμοποιούνται σε όλη τη διαδικασία διανομής, από τη συλλογή πληροφοριών μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Πηγή: nextdeal.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat