Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Fitness – ποια είναι η σωστή καθιστή θέση?

Η καθιστή θέση, που επισκεπτόμαστε όλοι ανεξαιρέτως στη διάρκεια της καθημερινότητας μας, είναι μια θέση κλειδί για τη λειτουργία των μυών και του σκελετικού μας συστήματος.

Η λανθασμένη στάση στην καρέκλα, στον καναπέ αλλά και μπροστά στον υπολογιστή είναι υπεύθυνη για πολλές δυσλειτουργίες της σπονδυλικής στήλης και όχι μόνο. Για τη πρόληψη παθήσεων του μυοσκελετικού συστήματος πρέπει να ακολουθούνται κάποιες βασικές οδηγίες μαζί με μια σειρά από ειδικές ασκήσεις.

Οδηγίες για τη σωστή καθιστή θέση του σώματος: Καθίστε στητά στην καρέκλα σας χωρίς να πιέζετε τον κόκκυγα. Στη συνέχεια σφίξτε την κοιλιά σας (σκεφτείτε πως σπρώχνετε τον αφαλό σας προς τη σπονδυλική σας στήλη), ορθώστε τα πλευρά σας, κρατήστε το λαιμό μακρύ και ίσιο, ενώ σπρώχνετε το σαγόνι σας προς τα κάτω και πίσω, ώστε να νιώθετε πως ο λαιμός σας τεντώνει ολόκληρος. Συνολικά, προσπαθήστε να αισθανθείτε σαν να είχατε ένα σκοινί που σας τραβάει από την κορυφή του κεφαλιού.

Καθημερινά μυστικά και tips: Για να κρατήσετε τον εαυτό σας σε καλή κατάσταση κατά τη διάρκεια της δουλειάς στο γραφείο ή στο σπίτι, θα χρειαστεί να σηκώνεστε τουλάχιστον μία φορά κάθε μισή ώρα. Δεν χρειάζεται να επενδύσετε άμεσα σε περίπλοκες γυμναστικές ασκήσεις, αρκεί να σηκωθείτε για μερικές εναλλάξ προβολές των ποδιών, για μεταβολές του βάρους στις μύτες και τις φτέρνες σας και τέλος για ήπια σηκώματα των ώμων που θα χαλαρώσουν τις κλειδώσεις και θα σας βοηθήσουν να αποβάλετε την ένταση του μυϊκού συστήματος.

Πηγή: kathimerini.gr – must/fitness – γράφει Μυρτώ Τριχείλη

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Κύπρου 10
164 52, Αργυρούπολη, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat