Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Internet of Things

Νέες ευκαιρίες αλλά και ευθύνες
Ο όρος Internet of Things ή IoT έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια περιγράφοντας τη δυνατότητα διασύνδεσης ατόμων, μηχανών, οικιακών συσκευών, απλών αντικειμένων και διαδικασιών, ώστε μέσω της μεταξύ τους επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης να επιτυγχάνεται ο αυτοματισμός και η ανταλλαγή δεδομένων.
Το διαδίκτυο και το Internet of Things αναμένονται μέσα στα επόμενα χρόνια να αλλάξουν όσα ξέρουμε στην παροχή προϊόντων & υπηρεσιών βοηθώντας τις εταιρίες να προσφέρουν πλέον πιο ανταγωνιστικά και προσωπικά προϊόντα και υπηρεσίες που απαντούν στις ανάγκες των πελατών, να μειώσουν τις δαπάνες, αυξάνοντας την διατηρησιμότητα του πελατολογίου τους και την προσέλκυση νέων πελατών λόγω διαφοροποιήσης από τους ανταγωνιστές τους.
Η συλλογή της πληροφορίας θα βοηθήσει και τις εταιρίες να διαχειριστούν πιο αποτελσματικά χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία business intelligence τους κινδύνους που αναλαμβάνουν.
Σήμερα στην ασφαλιστική αγορά εταιρίες ασφάλισης αυτοκινήτων στρέφονται προς τη τεχνολογία για να αναπτύξουν UBI (User Based Insurance) ή ακόμα και Behaviour-Based εφαρμογές, επίσης δημιουργούνται και νέες Fin Ins εταιρίες που χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες για να δημιουργησουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα δημιουργίας και προώθησης εξειδικευμένων ασφαλιστικών προϊόντων. Στις Ηνωμένες Πολιτείες πάνω από 50εκ οδηγοί επιλέγουν ασφάλιση με την χρήση τηλεματικής απολαμβάνοντας μία γκάμα υπηρεσιών που ένα κλασικό ασφαλιστήριο δεν μπορεί να προσφέρει.
Η χρήση των ΙοΤ από τις ασφαλιστικές εταιρίες δεν τελειώνει εδώ, drones αξιολογούν ζημιές μετά από φυσικά φαινόμενα, ειδικές συσκευές ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες (και τις ασφαλιστικές) για πιθανά προβλήματα στις κατοικίες τους, πραγματογνώμονες χρησιμοποιούν το Google glass για να συλλέξουν στοιχεία, βραχιολάκια μειώνουν το κόστος ασφάλισης υγείας ανάλογα με το πόσο γυμνάζεσαι, οδοντόβουρτσες αξιολογούν την υγεία των δοντιών σου και αυτοκίνητα οδηγούνται μόνα τους.
Σύμφωνα με τον Gartner έως το 2020 πάνω από 50 δις συσκευές θα χρησιμοποιούνται με αυτόν τον τρόπο.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας για την εξέλιξη του IoT, θα πρέπει να αποτελεί η ασφάλεια και η σωστή διαχείριση των δεδομένων των χρηστών.
Ποιος όμως είναι υπεύθυνος σε περίπτωση μια ζημιάς που θα προέλθει από μια σύγκρουση αυτοκινήτου χωρίς οδηγό; Τι θα πρέπει να λάβουμε υπόψην μας; Ποιος φέρει την ευθύνη;
Με την χρήση του ΙοΤ δημιουργούμε αυτοκινούμενα οχήματα περιορίζοντας ταυτόχρονα την ευθύνη που έχει ο οδηγός του. Αν προκύψει κάποιο ατύχημα θα πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα που θα είναι αποθηκευμένα στο μαύρο κουτί που διαθέτει το αυτοκινήτο για να διαπιστώσουμε το ποιός φταίει.
Μετα την απαλλαγή του οδηγού από την ευθύνη για τα ατύχημα θα στραφούμε στην αυτοκινητοβιομηχανία που παράγει το αυτοκίνητο και θα ζητήσουμε να μας αποζημιώσει για την αγορά ένος ελαττωματικού προϊόντος της ενεργοποιώντας ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο ευθύνης προϊόντος (product liability).
Η αναζήτηση της αιτίας του ατυχήματος μπορεί ανάλογα με τα αποτελέσματα να μεταφερθεί σε κάποιο πάροχο της αυτοκινητοβιομηχανίας λόγω κακού σχεδιασμού ανταλλακτικών ή software που το υποστηρίζει, τότε τι θα κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία; Θα ζητήσει αποζημίωση για την ζημιά που υπέστη; Θα ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο Ε&Ο του παρόχου στην περίπτωση αστοχείας λογισμικού.
Λαμβάντας υπόψη ότι μια ζημιά μπορεί να περιέχει πολλούς εμπλεκόμενους του οικοσυστήματος του αυτονομού αυτοκινήτου θα πρέπει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (αυτοκινητοβιομηχανία, πάροχοι ανταλλακτικών, πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου) να έχουν ορίσει μεταξύ τους τις ευθύνες που έχει ο καθένας μέσω των Service Level Agreements ώστε να μπορεί η ασφαλιστική εταιρία γνωρίζει τι ακριβώς ασφαλίζει και για λογαριασμό ποιού.
Οι ευθύνες των εταιριών που παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες χρησιμοποιώντας ΙοΤ αποτέλεσαν μεταξύ άλλων το θέμα του συνεδρίου IoT Conference 2016 που έγινε στην Αθήνα από την Boussias Communications και της σχετικής παρουσίασης που έγινε από τον Νίκο Γεωργόπουλο, Cyber Risks Insurance Advisor της Cromar Insurance Brokers.

Πηγή: asfalisinet.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Κύπρου 10
164 52, Αργυρούπολη, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat