Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Μια σημαντική σχέση ζωής

Η σταδιακή υποβάθμιση των καλύψεων απ’ τα δημόσια ταμεία, αναδεικνύει την ανάγκη πολλών ασφαλισμένων να στραφούν στις ασφαλιστικές εταιρείες, και στα προγράμματα υγείας που αυτές προσφέρουν. Πριν κάνετε εσείς οτιδήποτε, σκεφτείτε μήπως έφτασε ο καιρός να αναζητήσετε έναν ειδικό στα ασφαλιστικά προγράμματα. Βρείτε τον και εμπιστευτείτε τον μετά από έρευνα, γιατί αυτή ίσως αποδειχθεί μια σημαντική σχέση ζωής για εσάς.
Ρωτήστε τον για όλα όσα εσείς δεν είστε υποχρεωμένοι να γνωρίζετε από πριν. Ζητείστε του ας πούμε να σας διευκρινίσει τους όρους γενικά των συμβολαίων πριν πάρετε αποφάσεις. Μάθετε τι σημαίνουν όροι όπως:
1. Απαλλαγή: o όρος αυτός αναφέρεται στο ύψος του ποσού εκείνου, μέχρι του οποίου καλύπτεται η δαπάνη του νοσοκομείου με δική σας συμμετοχή. Συνήθως οι εταιρείες σας προσφέρουν επιλογή από δύο ή περισσότερα ποσά, που θα πρέπει φυσικά να τα γνωρίζετε πριν υπογράψετε το συμβόλαιο.
2. Αναμονές: με τον όρο αυτό, οι ασφαλιστικές εταιρείες εννοούν την χρονική περίοδο από την ημέρα που ισχύει το συμβόλαιο, κατά την οποία η εταιρεία δεν σας καλύπτει για συγκεκριμένη κατηγορία ασθενειών. Συνήθως είναι 3 ή 6 ή 12 μήνες, ανάλογα με το είδος της χειρουργικής επέμβασης.
3. Προϋπάρχουσες ασθένειες: στην αίτηση που συμπληρώνετε με τον ασφαλιστή, θα σας ζητηθεί να περιγράψετε αν είχατε προϋπάρχουσες σοβαρές ασθένειες. Εδώ θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για το τι θα δηλώσετε, γιατί από αυτές τις προϋπάρχουσες παθήσεις θα εξαρτηθεί σε ποιες χειρουργικές επεμβάσεις δεν θα καλύπτεστε κατά την διάρκεια ισχύος του συμβολαίου.
4. Συνδεδεμένες ασθένειες: είναι ένας αντίστοιχος με τον προηγούμενο όρο, μόνον που στην περίπτωση αυτή, η ασφαλιστική εταιρεία προκαθορίζει τις παθήσεις που δεν καλύπτει καθ όλη την διάρκεια του συμβολαίου.
5. Συμβεβλημένα και μη συμβεβλημένα νοσοκομεία: αυτός είναι ένας όρος που πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα. Θα πρέπει λοιπόν εκ των προτέρων να γνωρίζετε ποια είναι τα νοσοκομεία που είναι συμβεβλημένα με την ασφαλιστική εταιρεία. Κυρίως θα πρέπει να διαλευκάνετε αν θα αποζημιωθείτε, στο ενδεχόμενο που ο προσωπικός σας γιατρός χειρουργεί σε ένα μη συμβεβλημένο νοσοκομείο. Να θυμάστε επίσης ότι εξαρτάται κατά πολύ από την ικανότητα του πράκτορα ή του ασφαλιστικού σας συμβούλου, το αν θα αποζημιωθείτε δίχως να πληρώσετε από πριν τα τιμολόγια στο μη συμβεβλημένο νοσοκομείο.
6. Αύξηση ασφαλίστρων: τέλος θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα ή να ζητήσετε απ’ την αρχή ενημέρωση, για το ύψος της ετήσιας μεταβολής των ασφαλίστρων που θα πληρώνετε.

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat