Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Online δήλωση κλοπής ή απόσυρσης οχημάτων για διαγραφή από τα ανασφάλιστα

Υπηρεσία μέσω διαδικτύου που εύκολα και απλά θα διαγράφονται τα οχήματα που έχουν κλαπεί ή αποσυρθεί.

Δείτε την σχετική ανακοίνωση και οδηγίες από την Περιφέρεια Αττικής
Για την αντιμετώπιση της επείγουσας κατάστασης, υποδοχής των αιτήσεων πολιτών για την εξακρίβωση στοιχείων ανασφάλιστων οχημάτων η Γενική Δ/νση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής ενεργοποιεί, από 4/7/17, υπηρεσίες του Οδηγού του Πολίτη, ώστε η συλλογή συγκεκριμένων αιτήσεων να πραγματοποιηθεί ψηφιακά, χωρίς να απαιτηθεί μετακίνηση των πολιτών προς τις υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Οι πολίτες θα εντοπίζουν τις σχετικές υπηρεσίες στον Οδηγό του Πολίτη της Περιφέρειας Αττικής και στο Portal της Περιφέρειας:

Καταχώρηση Ι.Χ. μετά από δήλωση κλοπής
Οριστική διαγραφή οχήματος
Οι υπηρεσίες προσφέρονται διακριτά για:

Φυσικά Πρόσωπα
Νομικά πρόσωπα

Στον Οδηγό του Πολίτη www.pattikis.gr/citizen οι ενδιαφερόμενοι θα λαμβάνουν αναλυτική πληροφόρηση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη φόρμα αίτησης, τα απαιτούμενα δι
καιολογητικά και τη διοικητική διαδικασία που θα ακολουθηθεί.

Πολίτες ή και εκπρόσωποι επιχειρήσεων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση θα επιλέγουν στην καρτέλα ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’ την υποβολή ψηφιακά της αίτησής τους.

Στην ψηφιακή φόρμα υποβολής αίτησης οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα και επισυνάπτουν την αίτησή τους σε μορφή PDF και ψηφιακά αντίγραφα των δικαιολογητικών τους. Η αίτηση αυτή εφόσον υποβληθεί σύμφωνα με τις οδηγίες του συστήματος θεωρείται έγκυρη αίτηση για τις υπηρεσίες της Γενικής Δ/νσης Μεταφορών και τα αρμόδια τμήματα θα αναλάβουν την διεκπεραίωσή της άμεσα.

Μετά την ολοκληρωμένη υποβολή της ψηφιακής αίτησής τους, οι πολίτες και επιχειρήσεις που θα χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής θα λαμβάνουν το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης που έλαβε η αίτησή τους καθώς και την ακριβή ημερομηνία και ώρα κατάθεσης, online εντός της πλατφόρμας ψηφιακής εξυπηρέτησης αλλά και στο email που θα δηλώσουν κατά την υποβολή της αίτησής τους.

Μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της αίτησης και της διοικητικής διαδικασίας οι πολίτες θα λαμβάνουν ενημερωτικό SMS ότι έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία της αίτησής τους και αναλυτικές πληροφορίες για το αποτέλεσμα της επεξεργασίας θα αναρτώνται στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων της Περιφέρειας Αττικής. Πρόσβαση στο αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων κάθε πολίτης θα λαμβάνει με επίσκεψή του στο portal της Περιφέρειας Αττικής www.patt.gov.gr

Οδηγίες για τους πολίτες

Για την υποβολή της αίτησης:

Βήμα 1→ Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας

Βήμα 2→Eπιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης ‘Οδηγός του Πολίτη’.

Βήμα 3→Εντοπισμός της υπηρεσίας σχετικά με τα ανασφάλιστα οχήματα και επιλογή της κατάλληλης υπηρεσίας για πολίτες ή επιχειρήσεις.

Βήμα 4→Μεταφόρτωση (download) της αίτησης από τον οδηγό στον προσωπικό υπολογιστή και συμπλήρωση της αίτησης με τη χρήση κειμενογράφου.Η αίτηση πρέπει να φέρει υπογραφή και να επισυναφθεί σε μορφή PDF αφού ψηφιοποιηθεί.

Βήμα 5→Επιλογή της καρτέλας ‘ψηφιακή εξυπηρέτηση’. Συμπλήρωση διαδοχικά των προσωπικών στοιχείων, συμπλήρωση, των στοιχείων επικοινωνίας, μεταφόρτωση της αίτησης με τη μορφή επισυναπτόμενου αρχείου (υπογεγραμμένο PDF), μεταφόρτωση των δικαιολογητικών, υποβολή της αίτησης. Λήψη του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, λήψη αποδεικτικού email.

Για τη λήψη της απάντησης:

Βήμα 1→Μετά την ολοκλήρωση της διοικητικής διαδικασίας ο πολίτης θα παραλάβει ενημερωτικό SMS ώστε να μεταβεί στο ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων και απαντήσεων για αναλυτική ενημέρωσή του επί της επεξεργασίας της αίτησής του.

Βήμα 2→Επίσκεψη στο portal της Περιφέρειας

Βήμα 3→Επιλογή της ψηφιακής πλατφόρμας ‘ψηφιακό αποθετήριο’. Συμπλήρωση του ΑΦΜ και του μοναδικού αριθμού εξυπηρέτησης, εμφάνιση ολοκληρωμένης απάντησης.

Πηγή: asfalsisinet.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat