Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Robo-σύμβουλοι

Πηγή: asfalistikomarketing.gr

Το 74% των καταναλωτών σε 18 χώρες θα αγόραζαν ασφάλιση από ρομπότ. Το 25% των θέσεων εργασίας στην ασφαλιστική βιομηχανία θα αντικατασταθούν τα επόμενα χρόνια. Oι θέσεις των πωλητών είναι στις πιο «ευάλωτες» προς αντικατάσταση. Επτά στους δέκα καταναλωτές λένε ναι στη χρήση ρομποτικών «διαμεσολαβητών» και είναι θετικοί στην αγορά υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφάλιση, τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές και τη σύνταξή τους… από μηχανές. Αυτό καταγράφει έρευνα της Accenture που έγινε σε περισσότερους από 33.000 καταναλωτές σε 18 χώρες και δείχνει τη φιλοσοφία στην οποία θα βασιστεί η πωλησιακή διαδικασία τα επόμενα χρόνια, με τους πελάτες να ζητούν μη χρονοβόρες και όσο γίνεται πιο λιτές διαδικασίες αλλά και να επιθυμούν να έχουν την ανθρώπινη επικοινωνία όταν κρίνουν ότι τη χρειάζονται. Μεγάλος αριθμός καταναλωτών –περίπου τα 2/3– εξακολουθούν να δηλώνουν ότι θέλουν να υπάρχει ανθρώπινη αλληλεπίδραση όταν πρόκειται για διαδικασίες και συμβόλαια που είναι πολυσύνθετα ή όταν θέλουν να καταγγείλουν πρακτικές στις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται. Με αυτή την τάση να διαμορφώνεται στην αγορά οι επιχειρήσεις πρέπει εν τέλει να μπορέσουν να συγκεράσουν τη φυσική παρουσία με την εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία για το χρήστη μέσα από την ενοποίηση ρομποτικών διαδικασιών και ανθρώπινων υπηρεσιών. Τα ευρήματα της Accenture αποδεικνύουν ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να λάβουν αποκλειστικά συμβουλές από robo μηχανές σε συγκεκριμένα τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα.
Είναι «ανοιχτοί» στις robo-συμβουλές για να επιλέξουν ποιον τραπεζικό λογαριασμό να ανοίξουν σε ποσοστό 71%, ποια ασφάλιση να αγοράσουν σε ποσοστό 74%, και πώς να προγραμματίσουν τη συνταξιοδότησή τους σε ποσοστό 68%. Όταν όμως πρόκειται για ζητήματα όπως η υποβολή παραπόνων το 68% δηλώνει ότι θέλει να έρθει σε επαφή με υπάλληλο, το ίδιο συμβαίνει και στην αγορά προγραμμάτων που είναι δύσκολο να τα καταλάβουν οι καταναλωτές αλλά και στα στεγαστικά δάνεια, που το 61% θέλει να τα επιλέξει με τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου επαγγελματία.
Σύμφωνα με έκθεση του 2016 για την αυτοματοποίηση της ασφαλιστικής βιομηχανίας του McKinsey Global Institute, υπολογίζεται ότι το 25% των θέσεων πλήρους απασχόλησης της ασφαλιστικής βιομηχανίας μέσα στην επόμενη δεκαετία θα ενοποιηθούν ή θα αντικατασταθούν πλήρως από τις μηχανές. Οι άνθρωποι των πωλήσεων είναι αναμφίβολα μεταξύ των πιο ευάλωτων κατηγοριών. Περίπου το 60% των εργασιών που πραγματοποιούν οι πωλητές ασφαλειών μπορεί να γίνει μέσω αυτοματοποιημένου συστήματος και βάσει της έρευνας στα επόμενα χρόνια περίπου το 30% των διαδικασιών που κάνουν οι ασφαλιστές θα γίνεται αυτόματα από υπολογιστές.

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat