Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·Ειδήσεις

Ασφάλειες Ζωής! Πρόληψη & επιβίωση

H ψηφιακή τεχνολογία καλπάζει!

Aυτό επιβεβαίωσε ανεβαίνοντας στο βήμα του 18ου Συνεδρίου της Ύδρας ο Τζέρυ Ραυτόπουλος, CEO της MedNet International, εταιρείας που παρέχει προγράμματα software για τις ασφαλιστικές εταιρείες παγκοσμίως και ανήκει στον ευρύτερο Όμιλο της Munich Re. Η ασφάλιση στο μέλλον θα είναι εξατομικευμένη, σημαντικά φθηνότερη, απλοποιημένη και ταχύτερη, δήλωσε, χάρη στις αναδυόμενες τεχνολογίες που αναμένεται να καταλάβουν κάθε στάδιο της ασφαλιστικής διαδικασίας, ακόμη και στον κλάδο ζωής – το θέμα δεν είναι αν, αλλά πότε. Οι ασφαλιστές ζωής θα πρέπει να αλλάξουν ή να επανεφεύρουν  την αγορά τους  προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να επικεντρωθούν στο πώς θα αλλάξουν τη συμπεριφορά των πελατών – πώς θα μάθουν δηλαδή στους πελάτες την αξία της πρόληψης – αυτό θα τους δώσει τις ευκαιρίες να συγκρατήσουν τα αυξανόμενα κόστη αλλά και να επιβιώσουν σε μια αγορά που δυνητικά θα μπορούσε να καταλήξει στην αυτοματοποίηση.
Ο κ. Ραυτόπουλος έδειξε αυτό που αποκάλεσε «100% ψηφιακό ταξίδι του πελάτη», παρουσιάζοντας πώς όλα τα στάδια ασφάλισης, από την πώληση ως την αποζημίωση, μπορούν να υλοποιηθούν ψηφιακά.
Ομοίως και η πρόληψη, μπορεί να καταστεί δυνατή χάρη στις νέες τεχνολογίες τις οποίες οι ασφαλιστέςπρέπει να ενστερνιστούν προκειμένου να αλλάξουν τη νοοτροπία του πελάτη και να φέρουν νέα προϊόντα, που να συμβαδίζουν με την νέα εποχή. Τέλος θα πρέπει να προχωρήσουν σε συνέργειες  προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στις απαιτούμενες δεξιότητες, ικανότητες και τεχνολογίες γρήγορα.

Το σημαντικότερο από όλα είναι να δράσουν ΤΩΡΑ.  Η καινοτομία συμβαίνει πάντα γρηγορότερα από όσο νομίζουμε, τόνισε.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Accenture την περίοδο 2015-2016, ηπαροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών είναι ήδη προτεραιότητα για την πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιρειών. Οι ασφαλιστές στοχεύουν σε ψηφιακά συστήματα και πλατφόρμες άμεσης εξυπηρέτησης και πιστεύουν ότι η αυτοματοποίηση θα έχει διεισδύσει σε κάθε κομμάτι της δουλειάς τους μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Για το λόγο αυτό στην ασφαλιστική βιομηχανία θα διεισδύσουν νέοι, μη παραδοσιακοί οργανισμοί.

Η Ιατρική όμηρος σχεδόν, της τεχνολογίας.

Άκρως εντυπωσιακά ωστόσο, ήταν τα όσα παρουσίασε ο Ηρακλής Δασκαλόπουλος, αναπληρωτής Γενικός της Εθνικής Ασφαλιστικής και αφορούν την εξέλιξη της ιατρικής τεχνολογίας.
 Η ρομποτική προβλέπεται να κυριεύσει, από εγχειρήσεις που μέχρι τώρα απαγορεύονταν έως και επεμβάσεις ρουτίνας, ανεβάζοντας κατά πολύ τα ποσοστά επιτυχίας, εξασφαλίζοντας ταχεία και ανώδυνη ανάρρωση, εκτοξεύοντας όμως και τα κόστη για τους παρόχους αφού η απόκτηση και συντήρηση του εξοπλισμού θα κοστίζει χιλιάδες, έως και εκατομμύρια ευρώ. Κανείς δεν ξέρει κατά πόσο, κατά συνέπεια, θα χρειαστεί να ανέβουν τα ασφάλιστρα – επιπλέον, καλύτερη ιατρική περίθαλψη σημαίνει φυσικά και μείωση του ποσοστού θνησιμότητας. Περισσότεροι άνθρωποι θα γερνούν, για περισσότερα χρόνια, πολλοί δε από αυτούς ζώντας με χρόνιες παθήσεις που χρειάζονται συστηματική και ακριβή μέριμνα και παρακολούθηση. Το κόστος περίθαλψης για έναν άνθρωπο ηλικίας 65 ετών είναι 4 φορές υψηλότερο από ότι για έναν άνθρωπο 40 ετών. Στις χρόνιες παθήσεις, οφείλεται το 70% των θανάτων αλλά και το 75% (και άνω) των εξόδων της ιατρικής περίθαλψης. Γεγονός είναι ότι όπως και στον κλάδο αυτοκινήτων, θα μειωθεί και εδώ το ύψος και η συχνότητα των αποζημιώσεων. Ο χρόνος νοσηλείας υπολογίζεται ότι θα είναι μικρότερος κατά το 1/3, άγνωστο όμως παραμένει αν αυτό θα μπορέσει να αναπληρώσει την αύξηση του κόστους μιας και οι νέες επεμβάσεις υπολογίζεται ότι θα στοιχίζουναπό 40% – 100% περισσότερο. Ο ασφαλιστής δεν θα εμπλέκεται στη λήψη της απόφασης για το είδος και άρα για το κόστος της θεραπείας –  οι γιατροί άλλωστε τείνουν να προτείνουν πάντα το πιο σύγχρονο είδος θεραπείας ανεξαρτήτως κόστους.

Καθώς λοιπόν οι νέες επεμβάσεις θα αποτελούν την στάνταρ επιλογή, οι ασφαλιστές δεν θα μπορούν να αρνούνται τα κόστη. Ωστόσο η ιατρική τεχνολογία εκτός από την θεραπεία, θα παρέχει εξίσου αποτελεσματικά εργαλεία και για την πρόληψη. Η Iατρική Πληροφορική Τεχνολογία (Health Information Technology) θα επιτρέπει την συγκέντρωση, αξιολόγηση και ανταλλαγή ιατρικών ιστορικών και δεδομένων που θα βοηθούν εντυπωσιακά τις ασφαλιστικές στην μείωση του ρίσκου και άρα στη μείωση του κόστους, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Παράλληλα, συνδεδεμένες φορητές συσκευές ιατρικής παρακολούθησης, θα μπορούν να ελέγχουν τη λειτουργία του ανθρώπινου σώματος παρέχοντας έτσι δυνατότητες διάγνωσης, και πρόληψης σε πρωτοφανή για την εποχή μας επίπεδα. Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσουν οι ασφαλιστές το κόστος της ιατρικής περίθαλψης στο μέλλον είναι η διαχείριση του ρίσκου – εφικτή χάρη στις νέες τεχνολογίες. Η πρόληψη θα κρατήσει το ασφάλιστρο σε βιώσιμα επίπεδα και θα επιτρέψει την είσοδο στη νέα εποχή.

Πηγή: underwriter.gr – γράφει: Χρ. Μωράκη

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat