Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·Ειδήσεις

Ιδιωτική Ασφάλιση και Καταναλωτές

Τι ζητούν οι καταναλωτές σε θέματα ιδιωτικής ασφάλισης από την Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ

(Μπορείτε να διαβάσετε όλη τη Συνέντευξη της Γενικής Διευθύντριας της Ε.Κ.ΠΟΙ.Ζ.Ω κ. Καλαποθαράκου, μέσα από το asfalisinet.gr )

Σε ζητήματα που αφορούν την ιδιωτική ασφάλιση σε σχέση με τους καταναλωτές, όταν καταφεύγουν σε αναφορές ή καταγγελίες στην καταναλωτική οργάνωση Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, αναφέρεται μεταξύ άλλων, η Γενική διευθύντρια της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, κ. Καλαποθαράκου Παναγιώτα.
Σε συνέντευξη που δημοσιεύει το insuranceforum.gr η κ Καλαποθαράκου επισημαίνει ότι τα προβλήματα των καταναλωτών σε σχέση με την ιδιωτική ασφάλιση, από τη μακροχρόνια εμπειρία της στην ΕΚΠΟΙΖΩ, έτσι όπως έχουν καταγραφεί είναι:
Ελλιπής ενημέρωση
Υπέρογκες αυξήσεις ασφαλίστρων, ιδίως στα νοσοκομειακά ασφάλιστρα
Αδικαιολόγητη άρνηση καταβολής αποζημίωσης
Καθυστερήσεις στην καταβολή των αποζημιώσεων
Άρνηση επιλογής ασφαλιστικής εταιρείας
Αντικατάσταση ασφαλιστικών συμβολαίων με δυσμενέστερα
Προβλήματα με επενδυτικά προγράμματα
Αυθαίρετη διακοπή της “Απαλλαγής ασφαλίστρων λόγω μόνιμης ολικής ανικανότητας”
Δυσνόητοι και ασαφείς συμβατικοί όροι, αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές
Αναφερόμενη στις καταγγελίες των καταναλωτών, για το έτος 2015, αφορούσαν σε ποσοστά στα παρακάτω προβλήματα:
-Αυθαίρετες, μονομερείς, αδιαφανείς και αδικαιολόγητες (υψηλές) αναπροσαρμογές ασφαλίστρων ( σε συμβόλαια νοσοκομειακής περίθαλψης)– 65%,
– Άρνηση καταβολής αποζημίωσης –15 %
-Υποχρέωση ασφάλισης σε συγκεκριμένη εταιρεία με την αγορά αυτοκινήτου ή ακινήτου – 20%
– Ελλιπής πληροφόρηση & Αδιαφάνεια όρων – 20%
– Λοιπές αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές – 15%

Πηγή: asfalisinet.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat