Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·Ειδήσεις

Συναλλαγές με ασφαλιστικές εταιρίες. Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Έχεις οποιαδήποτε συναλλαγή με ασφαλιστική εταιρία; Δες οκτώ βασικές ερωτήσεις απαντήσεις για θέματα που αφορούν τα ασφάλιστρα, την ενημέρωση, τις αποζημιώσεις, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Μπορώ να ασφαλίσω την κατοικία μου σε ασφαλιστική εταιρεία της επιλογής μου ανεξάρτητα από την υπόδειξη της τράπεζας που έχει την εμπράγματη εξασφάλιση;
Ναι, δε δεσμεύεστε απο την πρόταση της τράπεζας. Εναπόκειται στον πελάτη όταν διαπραγματεύεται ο ίδιος με την τράπεζα, να επιλέξει και να ασφαλιστεί το υπέρ της τράπεζας προσημειωμένο ακίνητο σε ασφαλιστική εταιρεία η οποία πρέπει να τυγχάνει της παράλληλης με τη δική του αποδοχής της τράπεζας.

Έχω ασφάλεια νοσοκομειακής περίθαλψης. Τα τελευταία χρόνια τα ασφάλιστρά μου αυξήθηκαν σημαντικά με αποτέλεσμα να έχουν γίνει ιδιαίτερα ακριβά. Τι μπορώ να κάνω;
Η αύξηση των ασφαλίστρων του καταναλωτή χωρίς διαφανή και σαφή αιτιολόγηση δεν είναι νόμιμη. Οι όροι που προβλέπουν αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων, χωρίς εκ των προτέρων να καθορίζονται τα κριτήρια , ορισμένα και εύλογα για τον καταναλωτή, βάσει των οποίων γίνεται η αύξηση αυτή (Y.A 74/22.2.2011), είναι καταχρηστικοί. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι έχει γίνει αύξηση στα ασφάλιστρά σας πρέπει να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική σας εταιρεία και να ζητήσετε έγγραφη αναλυτική ενημέρωση για το ακριβές ποσοστό της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων κατά το χρονικό διάστημα που σας ενδιαφέρει. Εάν η εταιρεία αρνείται να σας χορηγήσει αναλυτική ενημέρωση ή δεν σας καλύψει η απάντησή της και πρέπει να ελεγχθεί τυχόν καταχρηστικότητα του όρου αναπροσαρμογής ασφαλίστρων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Διεκδίκηση τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών μπορεί να γίνει μόνο μέσω των πολιτικών δικαστηρίων.

Η ασφαλιστική μου εταιρεία καθυστερεί ή αρνείται να καταβάλει την αποζημίωση που δικαιούμαι. Τι μπορώ να κάνω?
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστή σας, προκειμένου να σας αιτιολογήσει η ασφαλιστική σας εταιρεία τους λόγους καθυστέρησης ή άρνησης καταβολής της αποζημίωσης. Εάν δε λάβετε επαρκείς εξηγήσεις, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς για παρέμβαση ή στην Τράπεζα της Ελλάδος (Δ/νση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης) ή στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Σε περίπτωση που η ασφαλιστική σας εταιρεία εξακολουθεί να αρνείται την καταβολή της ασφαλιστικής αποζημίωσης κι έχει αιτιολογήσει επαρκώς τους λόγους άρνησής της, μπορείτε να διεκδικήσετε το ποσό της αποζημίωσης μόνο μέσω των πολιτικών δικαστηρίων.

Η αποζημίωση που μου δίνει η ασφαλιστική μου για ένα τροχαίο που μου συνέβη είναι μικρότερη από το κόστος επισκευής του αυτοκινήτου μου και επιπλέον καθυστερεί πολύ να μου την καταβάλει. Τι μπορώ να κάνω;
Σχετικά με άρνηση, καθυστέρηση ή διαφορά εκτιμητέας ζημιάς που αφορά καταβολή ασφαλιστικής αποζημίωσης υλικών ζημιών μπορείτε να απευθύνεστε στην Τράπεζα της Ελλάδος-Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης –Τμήμα Ειδικών Εποπτικών Θεμάτων Ασφαλιστικής Αγοράς (Ελευθερίου Βενιζέλου 21, τ.κ 10250, τηλ.2103205225-255-253-235). Για την έγερση ενδεχόμενων αστικών αξιώσεων αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

Ενώ η ασφαλιστική μου εταιρεία κάλυψε τα έξοδα για μια πρόσφατη νοσηλεία μου σε ιδιωτικό νοσοκομείο αρνήθηκε να καταβάλλει το ΦΠΑ του τιμολογίου που της υπέβαλα. Τι μπορώ να κάνω;
Αρχικά πρέπει να ανατρέξετε στη σύμβασή σας, προκειμένου να διαπιστώσετε εάν υπάρχει σε αυτήν όρος που προβλέπει ότι εσείς επιβαρύνεστε με το Φ.Π.Α. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τέτοιος όρος κι έχετε ήδη καταβάλει το Φ.Π.Α, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Σε περίπτωση που η ασφαλιστική σας εταιρεία εξακολουθεί να αρνείται την καταβολή του Φ.Π.Α και αφού έχει αιτιολογήσει επαρκώς τους λόγους άρνησής της, διεκδίκηση του εν λόγω ποσού μπορεί να γίνει μόνο μέσω των πολιτικών δικαστηρίων.

Η ασφαλιστική μου εταιρεία δε με ενημερώνει για την αξία εξαγοράς του ασφαλιστήριου συμβολαίου μου. Τι μπορώ να κάνω;
Ο ασφαλιστής έχει υποχρέωση ενημέρωσης για την αξία εξαγοράς του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, την οποία υποχρεούται να καταβάλει σε κάθε περίπτωση λύσης της ασφαλιστικής σύμβασης (ά. 29 παρ. 4 εδ. γ του ν. 2496/1997). Σε περίπτωση ενδεχόμενης αμφισβήτησης αναφορικά με την αξία εξαγοράς του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Τράπεζα της Ελλάδος-Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης-Τμήμα Ειδικών Εποπτικών Θεμάτων Ασφαλιστικής Αγοράς (Ελευθερίου Βενιζέλου 21 τ.κ 10250, τηλ.2103205225-255-253-235) ή στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Για την έγερση ενδεχόμενων αστικών αξιώσεων αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

Η ασφαλιστική μου εταιρεία πτώχευσε. Τι μπορώ να κάνω;
Σε περίπτωση που η ασφαλιστική σας εταιρεία πτωχεύσει, ενεργοποιείται το «Εγγυητικό Κεφάλαιο Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής», ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, με στόχο την προστασία ασφαλισμένων στον κλάδο ζωής σε περίπτωση πτώχευσης ή ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της ασφαλιστικής τους επιχείρησης. Το Εγγυητικό τελεί υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της Τράπεζας της Ελλάδος. Σκοπός του είναι η διατήρηση και μεταβίβαση του συνόλου ή μέρους του χαρτοφυλακίου ζωής υπό εκκαθάριση ασφαλιστικής εταιρίας σε άλλη ασφαλιστική ή σε άλλες ασφαλιστικές επιχειρήσεις. Σε περίπτωση που αυτό καταστεί ανέφικτο, καταβάλλεται αποζημίωση έναντι της αξίας των συμβολαίων αυτών αλλά και έναντι εκκρεμών ζημιών και πληρωτέων παροχών (εξαιρούνται οι συμπληρωματικές καλύψεις νοσοκομειακής περίθαλψης), με βάση τα ανώτατα όρια αποζημίωσης που αναφέρονται στο αρ.7 του ν. 3867/2010 (Φ.Ε.Κ. 128/Α”). Ειδικότερα σε ότι αφορά τον κλάδο του αυτοκινήτου, σε περίπτωση που η εταιρεία του ασφαλισμένου πτωχεύσει, ενεργοποιείται ο φορέας του Επικουρικού Κεφαλαίου μόνο για τον κίνδυνο αστικής ευθύνης έναντι τρίτων από αυτοκινητιστικά ατυχήματα. Σχετική πληροφόρηση για ασφαλιστικές εταιρίες που έχουν πτωχεύσει (ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, COMMERCIAL VALUE), μπορεί να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από την ηλεκτρονική σελίδα της Τράπεζας της Ελλάδος (Εποπτεία Ιδιωτικής Ασφάλισης).

Ενώ συζητήσαμε με τον ασφαλιστή μου ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασφάλισης, οι όροι του συμβολαίου που έλαβα δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που συμφωνήσαμε. Τι μπορώ να κάνω;
Έχετε δικαίωμα εναντίωσης σε κάθε όρο του περιεχομένου της ασφαλιστικής σύμβασης που θεωρείτε ότι παρεκκλίνει από την αρχική αίτησή σας για ασφάλιση. Το δικαίωμα αυτό ασκείται με τη συμπλήρωση και αποστολή στα κεντρικά γραφεία της ασφαλιστικής εταιρίας του συνημμένου στο ασφαλιστήριο εντύπου δήλωσης εναντίωσης. Το έντυπο δήλωσης εναντίωσης αποστέλλεται με συστημένη επιστολή μέσα σε ένα (1) μήνα από την παράδοση του ασφαλιστηρίου –συμβολαίου. Σε περίπτωση που ασκήσετε το δικαίωμα εναντίωσης, το ασφαλιστήριο ακυρώνεται από ενάρξεως και θεωρείται ότι ποτέ δεν υπογράφηκε η σύμβαση ασφάλισης. Διευκρινίζεται ότι το δικαίωμα εναντίωσης δεν μπορεί να ασκηθεί εάν μέχρι την παράδοση της συστημένης επιστολής στο ταχυδρομείο ή/ και μετά απ” αυτή και μέχρι την παραλαβή της από την ασφαλιστική εταιρία έχει επέλθει ασφαλιστικός κίνδυνος με βάση τη σύμβαση που έχει ήδη υπογραφεί.

Πηγή : asfalisinet.gr – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat