Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Πέντε «χρυσοί» κανόνες για μέγιστη εταιρική αποδοτικότητα

Εάν είστε μάνατζερ, ξεχάστε αυτά που ξέρατε! Κι εάν δεν είστε, καλά θα κάνετε να έχετε υπόψη σας τα νέα δεδομένα.
Πλέον, η παλιά λογική ότι ο διευθυντής θα πρέπει να διοικεί έναν μικρό «στρατό» για να κατατροπώσει τον αντίπαλο έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί! Σήμερα, το μυστικό της επιτυχίας – λένε οι ειδικοί – κρύβεται στη συνεργασία και στην πολυσυλλογικότητα, όπου οι δομές αλλάζουν και οι «πάνω» δίνουν στους «κάτω» χώρο κι ευκαιρίες. Ιδού λοιπόν πέντε συμβουλές από το BBC προς… «ναυτιλλομένους».
Δώσε χώρο και εμπιστοσύνη στη δημιουργικότητα
Εφόσον είσαι ο «αρχηγός», οφείλεις να βρεις τον τρόπο που θα ενθαρρύνεις την ομάδα σου στη δημιουργικότητα και στην καινοτομία. «Το κλειδί είναι πώς θα ξεμπλοκάρεις τους υφισταμένους σου», λέει ο executive coach Τσαρλς Ντέι από τη Νέα Υόρκη. «Δωσ’ τους να καταλάβουν ότι μπορούν να πειραματιστούν πάνω σε κάτι καινούργιο». Η αμερικανική εταιρία Fifty Three, για παράδειγμα, που ασχολείται με τον σχεδιασμό ηλεκτρονικών εφαρμογών, ενθαρρύνει τους υπαλλήλους της να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από μαθήματα εικονογράφησης μόδας. «Ακούγεται παράταιρο να διδάσκεις μόδα σε προγραμματιστές», λέει ο Γκέοργκ Πέτσινγκ, συνιδρυτής και γενικός διευθυντής της Fifty Three. «Όμως, η δημιουργικότητα», προσθέτει, «επιτυγχάνεται όταν σπας τις νόρμες». Εμπιστεύσου – κάποια φορά – το ένστικτό σου
Αν και πολλοί το υποτιμούν, το ένστικτο – εξηγεί ο Μάσιμο Πιλιούτσι, καθηγητής Φιλοσοφίας στο πανεπιστήμιο City της Νέας Υόρκης – «είναι το αποτέλεσμα του υποσυνείδητου μας, που συλλέγει ενδείξεις και υποδείξεις και εκτιμά αυτόματα τις καταστάσεις για εμάς, με βάση αποκλειστικά την προσωπική μας εμπειρία». Την παράμετρο αυτή λάμβανε πάντα σοβαρά υπόψη του ο εμβληματικός Στιβ Τζόμπς της Apple, όταν έπαιρνε τις πιο ριψοκίνδυνες επιχειρηματικές του αποφάσεις. Δύο από αυτές ήταν πίσω στο 2001, όταν έβαλε μπρος δύο νέους στόχους, που οι υπόλοιποι θεωρούσαν μάλλον τρελές: το iTunes και το iPod!
Το χιούμορ δεν βλάπτει
Το χιούμορ αποτελεί πολλές φορές το καλύτερο «όπλο» σε άβολες καταστάσεις μέσα στην εταιρεία και μία γερή βάση για να δομηθούν ουσιαστικές ενδοεταιρικές σχέσεις. «Οποιουδήποτε είδους θετικό χιούμορ, βελτιώνει το επίπεδο ικανοποίησης στον χώρο εργασίας», τονίζει η Τζέσικα Μέσμερ Μάγκνους, αναπληρωτής καθηγήτρια στο τμήμα management στο πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα. Ειδικά για τα στελέχη, αναφέρει, «βοηθά να δείχνουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά και να βελτιώνουν τους κώδικες επικοινωνίας, σε όλα τα επίπεδα». Ένα ζωντανό – αν και ιδιαίτερο – παράδειγμα είναι η εταιρία Zappos στη Νεβάδα. Στα γραφεία της, συχνά πυκνά ξεσπούν ομηρικές μάχες μεταξύ των υπαλλήλων, εν προκειμένω όμως στο πλαίσιο ενός εταιρικού «ξεδόματος» με ψεύτικα πιστόλια. Επίσης δεν είναι λίγα τα βίντεο που έχουν ανέβει στο YouTube, με υπαλλήλους της να χορεύουν μεταμφιεσμένοι πάνω στα γραφεία. Το αποτέλεσμα, λέει η εταιρία, είναι το προσωπικό να είναι ευχαριστημένο και πιο ικανοποιημένο.
Αναθέστε αποστολές
Είναι πολλές φορές δύσκολο για τους managers να αναθέτουν σοβαρές αποστολές σε υφισταμένους, καθώς θεωρούν ότι κανείς άλλος δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά καλύτερα από τους ίδιους. «Το σημαντικό είναι να εμπιστεύεσαι δύσκολα μέρη της δουλειάς σε υφισταμένους», παρατηρεί ο Μάθιου Πέρλσαλ, επίκουρος καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα. Εάν ξεπεράσει κανείς αυτόν τον σκόπελο, προσθέτει, τότε «με μικρές επιβραβεύσεις και διακριτικούς ελέγχους, θα δείτε τους υφισταμένους σας να κάνουν το καλύτερο δυνατό για εσάς».
Μαζική συνεργασία
«Συχνά λέμε στον κόσμο να συνεργαστεί, όμως ποτέ δεν λέμε πώς», λέει ο Ι. Άλαν Λιντ, καθηγητής Ηγεσίας στο πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα. Αυτή είναι η δουλειά του σύγχρονου manager, επισημαίνει: να τους υποδείξει τον τρόπο και να τους εφοδιάσει με τα κατάλληλα «εργαλεία». Στην εταιρία σχεδιασμού Ideo, για παράδειγμα, όταν θέλουν να βρουν καινοτόμες λύσεις και προτάσεις σε ένα δύσκολο project, μαζεύουν γύρω από το τραπέζι των συσκέψεων ανθρώπους από διάφορες ειδικότητες, όπου καθένας έχει κάτι δικό του να προτείνει, ακόμη κι εάν δεν είναι στο τομέα του. Μπορεί να ακούγεται χαοτικό, όμως κάπως έτσι η Ideo κατάφερε να φτιάξει από τις φωτεινές ενδείξεις για τις τουαλέτες στα αεροσκάφη, μέχρι το πρώτο «ποντίκι» για ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat