Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Δημιουργώντας τη Generali της Νέας Εποχής

ΠΩΣ Η ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΘΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ

Διαβάστε την συνέντευξη του κ. Mario Greco, CEO του oμίλου Generali

Ερώτηση:
Kύριε Greco, μετά από μια διαδρομή 180 χρόνων, η Assicurazioni Generali αλλάζει. Η εφαρμογή της νέας της στρατηγικής θα είναι η κύρια πρόκληση που θα απασχολήσει την εταιρεία μακροπρόθεσμα. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι ακριβώς σημαίνει αυτό, τι είδους εταιρεία έχετε κατά νου και πόσο διαφορετική θα είναι αυτή από τη σημερινή Generali;

Απάντηση:
Την νέα εποχή της Generali θα την ορίσουν οι πελάτες. Πρόκειται για μια γενιά πελατών καταρτισμένη με την τεχνολογία, είναι διαδικτυακά συνδεδεμένοι μεταξύ τους, είναι χρήστες φορητών συσκευών (smartphones, tablets κ.λπ.) και αναζητούν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών από μια ασφαλιστική εταιρεία, εφάμιλλες με εκείνες που τους παρέχονται από όλες τις άλλες αγορές. Αντιλαμβανόμαστε αυτήν την πραγματικότητα και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη «μεταμόρφωση» της Generali με εστίαση στον πελάτη.

Ερώτηση:
Το να είναι μια εταιρεία πελατοκεντρική σημαίνει να έχει και την ανάλογη εταιρική κουλτούρα. Πώς θα πετύχετε αυτόν το στόχο και τι εννοείτε με τη φράση «νέα εταιρική κουλτούρα»;

Aπάντηση:
Η αλλαγή κουλτούρας είναι ένας δύσκολος στόχος, κάτι που πρέπει να επιτύχουμε. Πιστεύω όμως ότι γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, είμαστε διατεθειμένοι να το κάνουμε και έχουμε, ήδη, ξεκινήσει να εφαρμόζουμε ένα σχέδιο αλλαγής μέσα στην εταιρεία. Υλοποιούμε μία σειρά από εσωτερικές δράσεις που ενθαρρύνουν αυτή την αλλαγή κουλτούρας, παράλληλα πραγματοποιούμε σε σταθερή βάση μετρήσεις για να παρακολουθούμε την εξέλιξη αυτής της προσπάθειας, με γνώμονα την επίτευξη πελατοκεντρικής κουλτούρας και την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.

Ερώτηση:
Όταν μιλάτε για μια νέα εταιρική κουλτούρα, αναφέρεστε ταυτοχρόνως και στους εργαζόμενους αλλά και στα διοικητικά στελέχη;

Απάντηση:
Φυσικά. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος διαχωρισμός. Για παράδειγμα, μια από τις σημαντικές ενέργειες που κάνουμε είναι η απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες. Επιδιώκουμε αυτή την επικοινωνία ώστε να εξετάσουμε κατά πόσο η σχέση τους με την εταιρεία είναι καλή. Αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται σε όλα τα επίπεδα, από διοικητικά στελέχη αλλά και από υπαλλήλους, με πανομοιότυπο τρόπο. Τα στελέχη, μέσω της επικοινωνία αυτής, έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον πελάτη και να τον ακούσουν. Εάν κάτι δεν έχει γίνει σωστά, υπάρχει η δυνατότητα να βρεθεί η λύση και στη συνέχεια να διορθωθούν οι αντίστοιχες πρακτικές της εταιρείας που δεν είναι αποτελεσματικές.

Ερώτηση:
Ο ασφαλιστικός κλάδος είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, αλλά κάποιοι τον θεωρούν «απαρχαιωμένο», λιγότερο εξελιγμένο. Πώς θα διαφοροποιηθεί η Generali από αυτό;

Απάντηση:
Ουσιαστικά θα γίνει γιατί αυτό ζητούν οι πελάτες, και αν δεν προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα – καθώς και οποιοσδήποτε άλλος δεν καταφέρει να προσαρμοστεί – θα απορριφθούμε από τους ίδιους τους πελάτες. Πρόκειται, λοιπόν, για μια «κούρσα επιβίωσης» κατά κάποιον τρόπο. Το έχουμε δει να συμβαίνει και σε άλλους κλάδους, και ελπίζουμε να γίνουμε οι πρώτοι και οι καλύτεροι στην προσαρμογή αυτή. Είναι όμως ένας πραγματικός αγώνας επιβίωσης.

Eρώτηση:
Ποιο είναι το «επενδυτικό σενάριο» που παρουσιάζετε στους επενδυτές αυτήν την περίοδο;

Απάντηση:
Μέχρι τώρα το σενάριο για τη Generali ήταν ένα σενάριο ανατροπής. Οι επενδυτές που αγόραζαν μετοχές της Generali, πριν δυο – τρία χρόνια, ενδιαφέρονταν να δουν την ανάπτυξη και την επάνοδο της εταιρείας. Αυτό που υποσχόμαστε σήμερα στους επενδυτές μας είναι ότι θα οδηγήσουμε την εταιρεία προς συγκεκριμένο στόχο, την αύξηση ταμειακών ροών. Δεσμευτήκαμε να παράγουμε πάνω από 7 δις σε μετρητά, τα επόμενα τέσσερα χρόνια, και να διανέμουμε πάνω από 5 εκ. σε μερίσματα στους μετόχους μας, μέσα στα επόμενα χρόνια. Αυτά τα νούμερα είναι πολύ ενδιαφέροντα: αντιπροσωπεύουν αύξηση μερίσματος μεγαλύτερη αυτής του κλάδου ασφάλισης και μεγαλύτερη αυτής των ανταγωνιστών. Η αύξηση των ταμειακών ροών είναι επίσης μεγαλύτερης κλίμακας από τα προηγούμενα χρόνια.

ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ GENERALI

Eρώτηση:
Γιατί θα έπρεπε οι πελάτες να προτιμήσουν τα προϊόντα της Generali;

Απάντηση:
Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι καταναλωτές θα είχαν πρόβλημα να απαντήσουν σε αυτήν την ερώτηση καθώς η επιλογή των ασφαλιστικών προϊόντων συχνά γίνεται βάσει τυχαίων κριτηρίων. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να αναγνωρίζουν ότι η Generali αποτελεί μια έξυπνη και απλή – smart & simple – εταιρεία. Πρόκειται για δύο έννοιες με μεγάλη αξία για τους καταναλωτές. Το να είναι μια εταιρεία «Απλή» είναι σημαντικό γιατί ο χώρος της ασφάλισης υπήρξε ανέκαθεν αρκετά πολύπλοκος, ενώ σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πολλές λύσεις με πολύ άμεσο και απλό τρόπο. Σε αυτή τη λογική πιστεύουμε ότι και η ασφάλιση μπορεί επίσης να καταστεί απλή. Το να είναι μια εταιρεία «Έξυπνη» είναι απαραίτητο για τους καταναλωτές, καθώς έχουν πλέον εύκολη πρόσβαση σε πολλά «έξυπνα» αγαθά, και αυτή η πρόσβαση γίνεται με πολύ απλό και έξυπνο τρόπο, οπότε θέλουμε να ισχύσει το ίδιο και για την ασφάλιση. Οπότε, πιστεύω ότι η εκπλήρωση αυτών των δύο κριτηρίων είναι και ο λόγος που θα προτιμήσουν οι πελάτες την Generali στο μέλλον.

Ερώτηση:
Μέχρι και πριν μερικά χρόνια, λέξεις όπως «παράδοση» και «κληρονομιά» ήταν οι βασικές έννοιες που χρησιμοποιούσε ο ασφαλιστικός κλάδος. Ποιες είναι, πλέον, οι νέες έννοιες;

Απάντηση:
Ταχύτητα, Απλότητα, Ευελιξία, Πελατοκεντρική Αντίληψη.

Eρώτηση:
Αναφέρεστε στην Generali ως έναν πολυεθνικό οργανισμό με ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Πώς θα το εξηγούσατε αυτό στους επενδυτές και τους πελάτες σας;

Απάντηση:
Είμαστε αναμφίβολα μια πολυεθνική εταιρεία, καθώς έχουμε παρουσία σε 60 χώρες και έχουμε εργαζόμενους από ολόκληρο τον κόσμο. Οι ρίζες μας βρίσκονται στην Ιταλία, αλλά ανέκαθεν η επιχειρηματική μας δράση διεξαγόταν σε παγκόσμιο επίπεδο. Τώρα η Ευρώπη αποτελεί επίσης το επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας: 90% των δραστηριοτήτων μας, 90% των πελατών μας και της παραγωγής μας βρίσκεται στην Ευρώπη. Όλοι μας γνωρίζουν στην Ευρώπη και το λογότυπό μας βρίσκεται παντού, είτε μιλάμε για την Ανατολική ή τη Δυτική ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης, η ιστορία της Generali ταυτίζεται σε μεγάλο βαθμό με την ευρωπαϊκή ιστορία στην οποία η Generali συμμετείχε ή αποτελεί τμήμα της. Έτσι λοιπόν, δε χωρά αμφιβολία ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί ανάμεσα στην Ευρώπη και την Generali. Δεσμοί για τους οποίους είμαστε περήφανοι και στους οποίους βασίζουμε το μέλλον μας.

ΤΟ ΝΕΟ, ΟΛΟ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Eρώτηση:
Σας προβληματίζει η χρηματιστηριακή αστάθεια η οποία επικρατεί σήμερα;

Απάντηση:
Ναι, σαφώς. Επικρατεί, όντως, μεγάλη αστάθεια στις αγορές και σίγουρα η καθίζηση όσον αφορά στην αγορά της Κίνας αποτελεί έναν ανησυχητικό παράγοντα. Δεν έχω αμφιβολίες ότι μεσοπρόθεσμα η Κίνα θα επανέλθει ως μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη οικονομία, αλλά τώρα χρειάζεται μια επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης, πριν επανεκκινήσει την οικονομία της. Αυτό θα έχει σίγουρα κάποιο αντίκτυπο, αφού η Κίνα αποτελούσε την ατμομηχανή της ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, οπότε ολόκληρη η οικονομία θα πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα κατάσταση.

Ερώτηση:
Στην Ευρώπη και παγκοσμίως ισχύουν ακόμη διαφορετικά κανονιστικά πλαίσια. Πώς επηρεάζει αυτό την στρατηγική σας και ποια είναι η γνώμη σας, ειδικά σε ό,τι αφορά τους ίσους όρους ανταγωνισμού;

Aπάντηση:
Ως μια πολυεθνική εταιρεία θα καλοδεχόμασταν ένα ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο σε όλες τις χώρες. Το να υπάρχουν αποσπασματικοί κανόνες ή ακόμη και έντονες διαφοροποιήσεις στους κανονισμούς μεταξύ των χωρών, δεν είναι καθόλου εξυπηρετικό. Αυτή είναι μια τάση που επανεμφανίζεται και εν μέρει λόγω της κρίσης, από την οποία οι χώρες προσπαθούν να προστατευτούν. Ελπίζουμε ότι αυτό δε θα συνεχιστεί και ότι στο μέλλον θα υπάρξει μεγαλύτερη ομοιομορφία σε ό,τι αφορά στο ρυθμιστικό πλαίσιο ανά τον κόσμο.

Eρώτηση:
Το δημογραφικό και η κλιματική αλλαγή είναι δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κοινωνία μας σήμερα. Πώς επηρεάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο;

Απάντηση:
Έχουν ισχυρό αντίκτυπο. Η κλιματική αλλαγή έχει άμεση επιρροή στις φυσικές καταστροφές καθιστώντας τες ακόμη πιο έντονες απ’ ό,τι στο παρελθόν. Σε γενικές γραμμές, μία κοινωνία η οποία είναι πιο ασφαλής και πιο σταθερή λειτουργεί προς όφελος της ασφάλισης και το αντίστροφο. Το θέμα ωστόσο είναι να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε και να διαχειριστούμε τον αντίκτυπο που έχουν οι ενέργειές μας στην κοινωνία και ειδικότερα στις κλιματικές συνθήκες. Εμείς κατανοούμε πλήρως ότι η δραστηριότητά μας μπορεί να έχει επιδράσεις στον κλίμα και τη γη συνολικά.

Πηγή: insurance-eea.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat