Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Μια ιστορία και τρεις μικροί “θησαυροί”

Είναι γνωστή η ιστορία ενός αγρότη που πριν αρχίσει το όργωμα, το τρακτέρ του σταμάτησε και κάλεσε ένα μηχανικό, ο οποίος αφού έκανε μια βόλτα γύρω από το μηχάνημα, χτύπησε με το σφυρί του σε μια πλευρά και το τρακτέρ άρχισε να δουλεύει και πάλι. Ο μηχανικός ζήτησε για τον κόπο του 100 € και όταν ο αγρότης απορημένος τον ρώτησε «100 € για ένα χτύπημα;» εκείνος του απάντησε «για το χτύπημα θέλω 1 €, τα υπόλοιπα 99 τα θέλω γιατί ήξερα που να χτυπήσω!
Εμείς ξέρουμε πού να «χτυπήσουμε», όταν είμαστε απέναντι στον πελάτη; Ή επηρεαζόμενοι από τα βιώματά μας φοβούμενοι την απόρριψη, δεχόμαστε εύκολα την άρνηση του πελάτη; Eμείς ξέρουμε ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό πάνω μας που πρέπει να αξιοποιήσουμε για να γίνουμε καλύτεροι; Aς θυμηθούμε μερικά μηνύματα, σχετικά με την προσωπική βελτίωση του έλληνα ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, μηνύματα κάποιων μεγάλων συναδέλφων μας ασφαλιστικών συμβούλων, παγκόσμια αναγνωρισμένων.
O Sidney Freidman (Fhoenix Mutual & Philadelphia) είπε:
Υποσχέσου πολλά και δώσε περισσότερα. Να είσαι πάντα ο καλύτερος και συνεχώς να εξελίσσεσαι. Η ζωή είναι αγώνας με αρχή και τέλος. Σημασία έχει η αξιοποίησή της. Αν γνωρίσουμε την αποτυχία και την επιτυχία στο τέλος γνωρίζουμε τις δυνατότητές μας. Δεν ενδιαφέρει τους πελάτες για το πόσα γνωρίζεις, έως ότου γνωρίσουν πόσο ενδιαφέρεσαι γι’ αυτούς.
Ο J. Cazale (CLU/MDRT) είπε:
Όταν μιλάς σε κάποιον για αξίες ξεχνάει το κόστος, όταν του μιλάς για κόστος ξεχνάει τις αξίες. Να μη σας ενδιαφέρει το κόστος αλλά η αξία. Μη με ρωτάτε πόσο κοστίζει, ρωτήστε με πόσο αξίζει. Αν χτυπάς πολλές μπαλιές όλο και κάποιο γκολ θα βάλεις (περισσότεροι πελάτες).
Ο Ben Feldman από τους μεγαλύτερους πωλητές ασφαλειών στον κόσμο είπε:
Αυτό που φοβάσαι δεν θα το κάνεις. Πρέπει λοιπόν να το αντιμετωπίσεις. Γι’ αυτό ξεκίνα αμέσως. Όσο πιο μακριά στοχεύεις τόσο πιο μακριά θα φτάσεις.
Κάθε φορά πουλάς ένα κομμάτι του εαυτού σου. Πούλα το λοιπόν καλά! Ολόκληρη η ζωή είναι μια πώληση.

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat