Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Προσοχή! Οι 5 πιο κοινές περιπτώσεις κλοπής στις γιορτές

Χριστούγεννα και γιορτές για πολλούς σημαίνουν ψώνια, τραπέζια με συγγενείς, βόλτες με φίλους. Για κάποιους άλλους, όμως, μπορεί να σημαίνουν και ευκαιρία για κλοπές –δώρων, αυτοκινήτων, σπιτιών, της ταυτότητάς σας ή ακόμα και της χριστουγεννιάτικης διακόσμησης!

Το πλήθος του κόσμου που κυκλοφορεί στους δρόμους, ο συνωστισμός, η ευφορία και η απροσεξία πολλών από εμάς είναι για κάποιους ευκαιρία. Στην Ελλάδα ήδη το α’ εξάμηνο του 2016 έχουν καταγραφεί 21.876 περιπτώσεις κλοπών και διαρρήξεων, από τις οποίες οι 6.338 ήταν σε σπίτια, οι 5.780 σε αυτοκίνητα αλλά και 1.381 ήταν σε μέσα μαζικής μεταφοράς και 2.807 μικροκλοπές σε δημόσιο χώρο. Πολλές φορές οι κλέφτες προβαίνουν στην κλοπή, απλά, γιατί τους δόθηκε η ευκαιρία, οπότε τι μπορούμε να κάνουμε για να τους αποτρέψουμε;

Ασφάλεια στο σπίτι

Οι Online αγορές έχουν καταστήσει πολύ πιο εύκολη την εύρεση του τέλειου δώρου χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη στην τοπική αγορά. Όμως, δίνουν και την ευκαιρία στους κλέφτες να κλέψουν τα πακέτα, αν αυτά αφεθούν εκτεθειμένα στον κήπο ή την αυλή σας. Οι κλέφτες συχνά ακολουθούν τα φορτηγά παράδοσης, περιμένοντας την ευκαιρία τους. Οι περισσότεροι online πωλητές στέλνουν ενημερωτικά e-mails και sms, ώστε οι αγοραστές να γνωρίζουν σχεδόν αμέσως πότε έχει παραδοθεί ένα πακέτο. Αν δεν είναι κανείς στο σπίτι κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι καλό να ζητάτε η παράδοση να γίνεται σε μια διεύθυνση γραφείου ή στο σπίτι ενός έμπιστου φίλου ή γείτονα.

Οι επίδοξοι κλέφτες μπορούν, επίσης, να παρουσιαστούν ως courier ή να ζητούν δωρεές για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Ρωτήστε πάντοτε για τα διαπιστευτήριά τους και το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα που μαζεύουν. Εάν η απάντηση δεν είναι ικανοποιητική, μη συνεισφέρετε. Μια καλή ιδέα είναι να κάνετε δωρεές μόνο σε γνωστές οργανώσεις, που μπορείτε να βρείτε καταχωρισμένες στις ανάλογες ιστοσελίδες.

Τα χριστουγεννιάτικα δέντρα που τοποθετούνται κοντά σε παράθυρα και πόρτες παρέχουν στους επίδοξους κλέφτες την ευκαιρία να δουν τα δώρα που βρίσκονται κάτω από το δέντρο. Όταν όλα τα πακέτα είναι τυλιγμένα, καλό είναι να τα κρατάτε μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, μέχρι τη μεγάλη μέρα. Τα εξωτερικά φώτα με χρονόμετρα μπορεί να δίνουν την εντύπωση ότι κάποιος είναι στο σπίτι. Πάντα να κλειδώνετε τις πόρτες και τα παράθυρα όταν φεύγετε από το σπίτι. Οι ιδιοκτήτες που αφήνουν ένα “κρυφό” κλειδί κάπου γύρω από το σπίτι καλό θα ήταν να αλλάξουν τη θέση του ή και να το καταργήσουν εντελώς την περίοδο των γιορτών.

Οι πυρκαγιές είναι, επίσης, πιο συχνές την περίοδο των γιορτών. Μην αφήνετε κεριά σε ένα δωμάτιο χωρίς επίβλεψη ή κοντά σε οτιδήποτε εύφλεκτο, όπως κουρτίνες ή χαρτί περιτυλίγματος. Βεβαιωθείτε ότι το χριστουγεννιάτικο δέντρο έχει άφθονο νερό, ώστε να μην ξεραθεί. Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα φώτα για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, και να είστε προσεκτικοί ώστε να μην υπερφορτώνετε τα καλώδια επέκτασης ή τις ηλεκτρικές πρίζες.
Κατά το μαγείρεμα, μην αφήνετε κατσαρόλες που βράζουν χωρίς επιτήρηση, παρακολουθείτε πάντα το φούρνο και καλό είναι να έχετε πυροσβεστήρες στο σπίτι.

Ασφάλεια στο αυτοκίνητο
Όταν αγοράζουμε δώρα την περίοδο των γιορτών συχνά η προσοχή αποσπάται, επικεντρωνόμαστε περισσότερο στις λίστες και τα πακέτα που κουβαλάμε και λιγότερο στο περιβάλλον γύρω μας. Μπορεί επίσης να μιλάμε για τα ψώνια με τον σύντροφό μας ή στο τηλέφωνο, να στέλνουμε γραπτά μηνύματα ή να ψάχνουμε κάτι στο internet. Αυτές ακριβώς οι συνθήκες προκαλούν την προσοχή των ληστών. Οι προσεκτικοί καταναλωτές προσεγγίζουν τα αυτοκίνητά τους με τα κλειδιά τους στο χέρι, γνωρίζουν ποιος είναι γύρω τους, παρκάρουν σε καλά φωτισμένες περιοχές, και ψωνίζουν μαζί με κάποιο φίλο ή συγγενή.  Δεν θα πρέπει, επίσης, να αποσπάται η προσοχή από γραπτά μηνύματα ή τα κινητά, με αποτέλεσμα να μην είμαστε ενήμεροι για το ποιος μπορεί να βρίσκεται γύρω μας.

Τα πακέτα που είναι ορατά μέσα στα αυτοκίνητα προσελκύουν, επίσης, την προσοχή των επίδοξων κλεφτών, γι’ αυτό πάντα να τα βάζετε στο πορτ-μπαγκάζ ή να τα τοποθετείτε έτσι ώστε να μη φαίνονται. Πορτοφόλια ή άλλα τιμαλφή δεν πρέπει ποτέ να αφήνονται μέσα σε οχήματα.

Ασφάλεια στην επιχείρηση

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων συχνά προσλαμβάνουν έξτρα βοήθεια κατά τη διάρκεια των γιορτών, όμως είναι σημαντικό να γίνονται οι κατάλληλοι έλεγχοι για τυχόν μελλοντικούς εργαζόμενους. Είναι σώφρον ο ιδιοκτήτης μιας εμπορικής επιχείρησης να ελέγχει το ποινικό μητρώο και τις συστάσεις όλων των υπαλλήλων του. Οι εταιρείες που δεν λαμβάνουν τις κατάλληλες προφυλάξεις διατρέχουν τον κίνδυνο να προσλάβουν έναν κατά συρροή απατεώνα ως εποχιακό βοηθό. Όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να εκπαιδεύονται για να μπορούν να εντοπίσουν απάτη ή ύποπτη δραστηριότητα από πελάτες ή από άλλους υπαλλήλους.
Οι κλοπές σε καταστήματα αυξάνονται
κατά τη διάρκεια των γιορτών, και οι περισσότεροι λιανοπωλητές εγκαθιστούν συσκευές ασφαλείας για την καταπολέμηση της κλοπής. Οι εργαζόμενοι αλλά και οι καταναλωτές πρέπει να έχουν το νου τους για κλέφτες και να αναφέρουν οποιαδήποτε ύποπτη συμπεριφορά.

Ασφάλεια μέσα σε καταστήματα
Οι καταναλωτές πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί, ξεκινώντας από το να παρατηρούν το περιβάλλον γύρω τους και το ποιοι είναι κοντά τους ανά πάσα στιγμή.

Μην έχετε μαζί σας πολλά χρήματα, και να περιμένετε μέχρι να σας ζητηθεί η πιστωτική κάρτα για να την βγάλετε και να πληρώσετε, έτσι ώστε να μην μπορέσει κάποιος λαθραία να δει τα στοιχεία της.

Οι γυναίκες θα πρέπει να είναι προσεκτικές με τις τσάντες τους και να τις κρατούν κοντά στο σώμα τους, ώστε να είναι πιο δύσκολο να τους τις αρπάξουν. Επίσης, σκεφτείτε τι είδους τσάντα κρατάτε. Είναι ανοιχτή έτσι ώστε ένας επίδοξος κλέφτης μπορεί εύκολα να αρπάξει το πορτοφόλι σας; Είναι σε στυλ σακιδίου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε στέκεται πίσω σας να το ανοίξει εν αγνοία σας;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστήσει ευκολότερο για τον καθένα να μοιραστεί πτυχές της ζωής του που πριν λίγα χρόνια δεν θα φαντάζονταν ότι μπορεί να κοινοποιούσαν. Δεν πρέπει να διαφημίζετε  τα ταξίδια για ψώνια, τα ταξιδιωτικά σας προγράμματα ή κάποιες από τις προσφορές που μπορεί να ψωνίσατε online. Απενεργοποιήστε τις υπηρεσίες geolocation στα κινητά τηλέφωνα, όταν δεν χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές πλοήγησης, ώστε να μην μπορεί ένας κλέφτης να παρακολουθεί τις κινήσεις σας μέσα από δημοσιεύσεις των social media ή το ίδιο το τηλέφωνο.

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Όταν ψωνίζετε στο διαδίκτυο χρησιμοποιήστε μία πιστωτική κάρτα για τις αγορές σας και στη συνέχεια να παρακολουθείτε τις χρεώσεις, είτε online είτε στην κατάσταση του λογαριασμού.
Φροντίστε να χρησιμοποιείτε ασφαλείς ιστοσελίδες και θυμηθείτε να αποσυνδεθείτε, αφού ολοκληρώσετε τις αγορές σας. Οι καταναλωτές θα πρέπει να αναζητούν το “s” στα URLs των ιστοσελίδων που επισκέπτονται. Μια διεύθυνση που ξεκινά με “https: //” σημαίνει ότι η πληροφορία είναι κρυπτογραφημένη, δυσκολεύοντας τους κλέφτες ταυτότητας που ψάχνουν αριθμούς πιστωτικών καρτών, κωδικούς πρόσβασης ή άλλες πληροφορίες online εντοπισμού.

Πηγή: aagora.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat