Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·blog

Τι να προσέξετε στην ασφάλιση ενυπόθηκης κατοικίας από τράπεζα

Πηγή: asfalisinet.gr – Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

1) Προκειμένου να σας εξυπηρετήσει ο τραπεζικός υπάλληλος, για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης, θα πρέπει να έχει την ανάλογη πιστοποίηση από την ΤτΕ (λέγεται πιστοποιητικό Α, ζητήστε το).
2) Οι τράπεζες δεν δικαιούται ,να σας επιβάλουν συγκεκριμένη ασφάλιση για το ενυπόθηκο δάνειο σας.
3) Ο καταναλωτής ή δανειολήπτης έχει το δικαίωμα, εφόσον το επιθυμεί ή εφόσον η υποχρέωση αυτή απορρέει από τη δανειακή του σύμβαση, να επιλέξει σε ποια Ασφαλιστική εταιρεία και με ποιον Διαμεσολαβητή θα συνεργαστεί για να ασφαλιστεί.
4) Απαγορεύεται η χρέωση από πλευράς τράπεζας, κάποιου ποσού, για να μελετήσει το συμβόλαιο από εταιρεία της επιλογής σας.
5) Έχετε το δικαίωμα να τους ζητήσετε έγγραφη αιτιολόγηση, αν απορρίψουν το συμβόλαιο επιλογής σας. Αν σας την αρνηθούν αποφεύγουν να παραδεχτούν ότι πράττουν παράνομα.
6) Έχετε κάθε δικαίωμα αν νιώσετε ότι σας πιέζουν, λόγω τραπεζικών συναλλαγών μαζί τους,να αρνηθείτε την αγορά ασφαλιστικού συμβολαίου, και επίσης μπορείτε να καταγγείλετε αυτή την συμπεριφορά, στην ΤτΕ, απευθείας ή μέσω της Ένωσης Καταναλωτών της οποίας είστε μέλος.
7) Ξεχωρίστε τις ασφαλιστικές σας συναλλαγές με τις τραπεζικές σας συναλλαγές, δεν είναι ένα και το αυτό. Είναι δύο διαφορετικές δραστηριότητες, δεν είναι υποχρεωτικό να συνδυάζονται.
8) Αν η τράπεζα σας προσεγγίσει με κάποιο ασφαλιστικό πρόγραμμα που ταιριάζει με τις ανάγκες σας, πιθανώς να έχουν κάνει χρήση των προσωπικών σας στοιχείων που διατηρούν στα αρχεία τους. Αν δεν έχουν τη γραπτή σας συγκατάθεση για χρήση αυτών των στοιχείων τότε πράττουν παράνομα. Μην συναινέσετε!!!
9) Ο τραπεζικός υπάλληλος που σας εξυπηρέτησε είναι και ο ασφαλιστής σας, σε αυτόν πρέπει να απευθύνεστε.
10) Κατά τη σύναψη του συμβολαίου, πρέπει να γίνεται ανάλυση αναγκών η οποία απαιτεί χρόνο και γνώσεις από τη μεριά του Ασφαλιστή. Δεν είναι μια εύκολη διαδικασία καθώς αν συμπληρωθούν λάθος τα στοιχεία η Ασφαλιστική Εταιρεία έχει το δικαίωμα στο μέλλον να καταγγείλει τη σύμβαση.

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat