Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·Hotelling

Hotel Trends 2017

Οι 6 κύριες ξενοδοχειακές τάσεις για το 2017

Σύμφωνα με την Jessica Montevago στο travelmarketreport.com, και την έρευνα 2016 Lodging Survey, που διεξήγαγε η American Hotel & Lodging Association σε 8.000 ξενοδοχεία, αποκάλυψε τις 6 κύριες ξενοδοχειακές τάσεις για το 2017:

1. Πανταχού παρούσα τεχνολογία στο δωμάτιο

Οι τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης και υψηλής ευκρίνειας, καθώς και το γρήγορο ασύρματο Internet είναι πλέον διαθέσιμα στο 98% και 88% (αντίστοιχα) των δωματίων των ξενοδοχείων των Η.Π.Α.

2. Περισσότερες επιλογές για φαγητό

Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων, από τους ταξιδιώτες, που έχουν περιορισμένο χρόνο, μέχρι τους business ταξιδιώτες, θέλουν περισσότερες επιλογές για φαγητό εντός του ξενοδοχείου. Ένδειξη αυτή της τάσης είναι ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ξενοδοχείων (62%) προσφέρουν δωρεάν πρωινό, ποσοστό που ξεπερνά το 80% στα ξενοδοχεία μεσαίας και υψηλής κατηγορίας. Επίσης, τα ξενοδοχεία, που ανήκουν στις υψηλότερες κατηγορίες, όπως τα πολυτελή resort, θέλουν να προσφέρουν ποικιλία από γαστρονομικές επιλογές, κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχοντας κατά μέσο όρο 3 διαφορετικούς χώρους εστίασης, ανά ιδιοκτησία.

3. Μείωση των έξτρα χρεώσεων στα resort

Μόνο το 4% των ξενοδοχείων χρεώνει στις ΗΠΑ τέλη resort, σε σύγκριση με το 7%, που ίσχυε για το 2014. Τα περισσότερα από αυτά τα ξενοδοχεία ανήκουν στην κατηγορία των πολυτελών resort (31%) ή είναι ανεξάρτητα ξενοδοχεία ( 17%).

4. Η πολυτέλεια ενός ξενοδοχείου ορίζεται από τις υπηρεσίες

Αυτό που κάνει την διαμονή σε ένα – πολυτελές ή ανώτερης τάξης – ξενοδοχείο, τόσο ξεχωριστό, είναι το επίπεδο των υπηρεσιών, που προσφέρει. Από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες ενός πολυτελούς ξενοδοχείου είναι ο παρκαδόρος, το στεγνό καθάρισμα, το room service, καθώς και η ύπαρξη επιλογών ψυχαγωγίας και νυχτερινής διασκέδασης.

5. Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας

Το ποσοστό των ξενοδοχείων με κάμερες ασφαλείας στο λόμπι, έχει φτάσει το 86%, σχεδόν διπλάσιο από το ποσοστό (58%) του 2012.

6. Η ευκολία και η άνεση είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες

Αύξηση παρουσιάζει το mobile check-in και οι εφαρμογές για κινητά. Συγκεκριμένα, τα 2/3 των ξενοδοχείων κάνουν χρήση του mobile check-in, ενώ η υπηρεσία δωματίου – μέσω εφαρμογής smartphone – έχει φτάσει το 35%.

Πηγή: hotelmag.gr (Μετάφραση/Προσαρμογή: Έλενα Καραγκούνη)

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat