Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·Ειδήσεις

Standard & Poor’s: Οι τάσεις που θα επικρατήσουν στον ασφαλιστικό κλάδο το 2016

Η πίεση στα περιθώρια κέρδους και η αυξημένη έμφαση στην τεχνολογία θα είναι τα δυο βασικά χαρακτηριστικά του ασφαλιστικού κλάδου για το 2016, σύμφωνα με έκθεση του οίκου αξιολόγησης Standard  & Poor’s.
Με την εξαίρεση του κλάδου ασφαλειών ζωής, όπου τα περιθώρια διευρύνθηκαν κατά 138 μονάδες βάσης στο 9,68%, τα λειτουργικά περιθώρια μειώθηκαν στις περισσότερες εταιρείες και τους περισσότερους κλάδους, υποστηρίζει η S&P. Το μεγαλύτερο πλήγμα υπέστησαν οι πολυσχιδείς ασφαλιστικοί όμιλοι (multiline insurers), όπου τα margins περιορίστηκαν κατά 196 μονάδες βάσης, στο 10,46%. Η τάση αυτή θα μπορούσε να οδηγήσει ορισμένες εταιρίες να απαλλαγούν από μη αποδοτικές δραστηριότητες, καθώς ” ίσως καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η παροχή ευρείας γκάμας προϊόντων σε μεγάλο φάσμα πελατών δεν αποτελεί πλέον βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο.Πολλές θα περιορίσουν την προϊοντική τους γκάμα, άλλες θα προχωρήσουν σε πωλήσεις μονάδων που δεν θεωρούν στρατηγικής σημασίας (non core) ή δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα’, προβλέπει η S&P. Η δε επίδραση της τεχνολογίας στον ασφαλιστικό κλάδο θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο. “Αν και η ασφαλιστική βιομηχανία εξακολουθεί να έχει υψηλή εξάρτηση από τους διαμεσολαβητές (μεσίτες και πράκτορες) για το μάρκετινγκ και τη διανομή των προϊόντων της, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν έρευνα αγοράς και να προμηθεύονται προϊόντα (πχ ασφάλειες αυτοκινήτου) online, κάτι που σημαίνει ότι η ανταγωνιστικότητα κάθε ασφαλιστικής εταιρείας θα κριθεί εν πολλοίς από το κατά πόσο είναι ικανή να προσαρμοστεί σε αυτή την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών.Καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές όπως το  Policy Genius  και το Google Compare, δικτυακοί τόποι που επιτρέπουν στους καταναλωτές να συγκρίνουν ομοειδή ασφαλιστικά προϊόντα, είναι δυο μόνο παραδείγματα.Τέτοια sites όχι μόνο βοηθούν τις ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν την online παρουσία τους, αλλά και συμβάλλουν στην περαιτέρω τυποποίηση των ασφαλιστικών προϊόντων”, καταλήγει η μελέτη της S&P.

Πηγή: insuranceworld.gr

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat