Επικοινωνήστε μαζί μας

(+30) 210 990 2900

Στείλτε μας ένα email!

Στοιχεία επικοινωνίας:

Μήνυμα:

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επιχειρήσεις

Στοιχεία επικοινωνίας

Επιχείρηση

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Επαγγελματίες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

Επάγγελμα

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ιδιώτες

Επίπεδο προστασίας:

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε καπνιστής;

Ναι Όχι

Για ποιά κάλυψη θέλετε να ενημερωθείτε;

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Προσφορά για Ομαδική ασφάλιση

Στοιχεία επικοινωνίας

Είστε επιχείρηση;

Ναι Όχι

Είστε μέλη συλλόγου, ομοσπονδίας, σωματείου;

Ναι Όχι
Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.

Η γνώμη σας για εμάς είναι πολύ σημαντική

Το μήνυμά σας έχει σταλεί με επιτυχία. Close this notice.
· ·Ειδήσεις

Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη

Όταν μιλάτε με έναν υποψήφιο πελάτη, το να του εξηγείτε τις διαφορές σας από τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι είστε καλύτεροι από τους άλλους μοιάζει εκ πρώτης όψεως λογικό. Έτσι κι αλλιώς, αυτός δεν είναι ο λόγος που κάποιος θα διάλεγε εμάς ή την επιχείρησή μας από κάποιον άλλο – γιατί έχουμε το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία ή γιατί κάνουμε καλύτερη δουλειά; Παρ’ όλα αυτά, η μέθοδος αυτή δεν είναι πάντα αποτελεσματική. Για παράδειγμα, αν κάποιος σας ρωτήσει γιατί να συνεργαστεί μαζί σας και όχι με ένα άλλο γραφείο ή ασφαλιστική, εσείς αρχίζετε να… διαβάζετε τη λίστα με τα «είμαστε καλύτεροι». Μπορεί να μην χρησιμοποιείτε τη λέξη καλύτεροι, αλλά αυτό εννοείτε…. καλύτερη επικοινωνία, καλύτερη εξυπηρέτηση, καλύτερα προϊόντα, καλύτεροι συνεργάτες, κλπ. Και το πρόβλημα με το «καλύτεροι» είναι ότι ο καταναλωτής δεν το πιστεύει. Δεν πιστεύουμε ότι κάτι είναι πραγματικά καλύτερο. Σκεφτείτε τον εαυτό σας, όταν πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ και βρίσκεστε στο διάδρομο με τα απορρυπαντικά ρούχων. Αν δείτε μία από τις γνωστές εταιρείες να αναγράφει στη συσκευασία με μεγάλα γράμματα «ΝΕΟ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ», το αγοράζετε αμέσως γιατί είστε σίγουροι ότι επιτέλους τώρα τα ρούχα σας θα είναι πιο καθαρά; Όχι βέβαια. Δεν πιστεύουμε πραγματικά ότι θα είναι τόσο καλύτερο. Και επίσης είναι επικίνδυνο να αλλάξεις ένα απορρυπαντικό ρούχων που έχεις συνηθίσει (σίγουρα ότι τόσο επικίνδυνο όσο το να αλλάξεις χρηματοοικονομικό σύμβουλο – αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ). Συνεπώς, πως μπορείτε να επικοινωνήσετε ότι εσείς είστε η καλύτερη επιλογή χωρίς να τονίζετε συνεχώς ότι κάνετε τα πάντα καλύτερα από τους άλλους; Αυτό που πρέπει να είμαστε είναι διαφορετικοί. Αν μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί, πρέπει να λέμε τι πραγματικά μοναδικό έχει αυτό που κάνουμε – και όχι να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους. Λοιπόν, τι μοναδικό έχετε; Θα έλεγα ότι υπάρχει κάτι μοναδικό στην εταιρεία σας και αυτό είναι οι άνθρωποι της. Ο ιδρυτής, ο ανώτερος σύμβουλος, ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου και γενικότερα το προσωπικό κάνει μια επιχείρηση πραγματικά μοναδική. Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να εργαστούν ταυτόχρονα και κάπου αλλού. Και σε ποσοστό 80% ο λόγος που κάποιος επιλέγει την εταιρεία σας είστε εσείς – όχι τα προϊόντα σας. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ακριβώς ποια προϊόντα θέλουν ακόμη και αφού σας έχουν πει «ναι». Άρα, είστε έτοιμοι να αρχίσετε να μιλάτε για το πιο μοναδικό χαρακτηριστικό της εταιρείας σας;

Της Maribeth Kuzmeski – πρόεδρος της Red Zone Marketing και ειδικός στην ανάπτυξη επιχειρήσεων στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

(Πηγή: insurancedaily.gr)

 

Comments

Comments are closed.

Στοιχεία Εταιρείας

K2 - Σύμβουλοι Διαχείρισης Ασφαλιστικών Κινδύνων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 90
166 74, Γλυφάδα, Ελλάδα
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 990 2900

Στοιχεία Επικοινωνίας

e-mail address: info@k-2.gr

(+30) 210 990 2900

Είμαστε πάντοτε έτοιμοι να ακούσουμε οποιοδήποτε ασφαλιστικό πρόβλημα ή ζήτημα σας απασχολεί. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετήσουμε.
Kαλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο 9:00 πμ-16.00 μ.μ.

Contact us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Questions, issues or concerns? I'd love to help you!

Click ENTER to chat